Beantwoord

online bestelstatus werkt niet

  • 10 January 2020
  • 4 reacties
  • 98 keer bekeken

Goedeavond, vanmiddag mijn abonnement verlengd met een iphone 11 64GB zwart. Alleen ik kan niet inloggen in mijn online omgeving.

Groeten,

Dennis Stam

icon

Beste antwoord door Lisa 12 January 2020, 10:00

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Dennis19991 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis19991 Welkom op ons KPN Forum! Het duurt vaak enige tijd voordat je ‘persoonlijke omgeving’ waar je de bestelling kunt volgen klaarstaat. Aangezien het alweer twee dagen later is vermoed ik dat de bestelpagina ondertussen wél bereikbaar is, klopt dit? Als dit niet zo is en je nog in afwachting bent wanneer het toestel geleverd wordt, dan wil ik graag even met je meekijken. Zou je in dat geval je gegevens willen toevoegen aan je profiel zoals Noordzee al aangeeft? Dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +28

@Dennis19991 

Lisa wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 

Reputatie 7
Badge +17

@Dennis19991 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer