Beantwoord

Overheaten Iphone 12 Pro Max

  • 29 November 2020
  • 1 reactie
  • 1634 keer bekeken

Goedenavond,

 

Afgelopen vrijdag heb ik mijn nieuwe Iphone 12 Pro Max mogen ontvangen. Maar sinds het eerste gebruik merk ik dat de telefoon aan de achterkant al heet wordt bij licht gebruik. En bij het opladen van de telefoon wordt deze zelfs gloeiend heet.

Ik zou graag een nieuw toestel willen ontvangen, wat moet ik hiervoor doen? En krijg ik dan ook een tijdelijk toestel als mijn huidige toestel wordt opgestuurd voor inspectie/reparatie. Ik heb namelijk geen ander toestel meer, en ik neem aan dat ik niet zelf op de blaren hoef te zitten voor het ontvangen van een kapotte telefoon..

 

Ik hoor graag van u.

 

Met vriendelijke groet,

Jeroen van den Boogaard

icon

Beste antwoord door Bart_ 3 December 2020, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Ha @jwvdboogaard Welkom op het KPN Forum. Heb je ondertussen al hulp gekregen? Je hebt 14 dagen zichttermijn op je toestel en als er een reproduceerbaar defect optreedt zul je daar mee geholpen worden. Na deze termijn kun je je toestel ter reparatie laten aanbieden. Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met de klantenservice.Â