Beantwoord

Overzicht aflossing restbedrag toestel

  • 24 January 2019
  • 2 reacties
  • 265 keer bekeken

Hallo, ik heb het restbedrag van mijn toestelkrediet ingelost cq afbetaald,
ik heb hiervan bericht gehad van KPN via sms met de mededeling dat ik de wijziging van het toestelkrediet terug kon vinden in ..mijnkpn..
maar helaas hierin staan helemaal geen veranderingen, dus niet aangepast.
Hoe kan ik nu ergens een overzicht zien of vinden waaruit blijkt dat het restbedrag nu op nul staat?
icon

Beste antwoord door Susan_ 24 January 2019, 21:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Peethw, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Bij een dergelijke wijziging duurt het helaas even voordat het ook zichtbaar is in MijnKPN. Uit je bericht kan ik niet halen wanneer het toestelkrediet is afgelost en per wanneer dit precies gewijzigd zou moeten zijn. Vaak is dit namelijk verwerkt voordat de nieuwe maand begint (omdat je maandelijks je toestelbedrag betaalde), en kan het dus zijn dat dit pas per 31-01 gewijzigd wordt.

Dit kan ik uiteraard wel even voor je nakijken! Mocht je hier belang bij hebben, dan ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen). Je kan dit toevoegen aan jouw Forum profiel, het is alleen inzichtelijk voor jou en KPN moderators 😉
Reputatie 7
Badge +21
@Peethw, ik heb helaas geen reactie meer mogen ontvangen hierover. Is het allemaal duidelijk geworden? Mocht je nog wel vragen hebben, dan weet je me te vinden!

Reageer