Beantwoord

Periode Airpods actie

  • 11 January 2021
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Hallo, 

ik heb op 27-11-2020 een iPhone en een abonnement aangeschaft in de KPN winkel. Toen is mij door de verkoper verteld dat bij aanschaf de kortingsbon zou krijgen voor AirPods (deze actie stond destijds ook op jullie website nog op actief). Vandaar de keuze om bij KPN de iPhone te kopen en het abonnement aan te gaan. Er is mij verteld dat deze code naar mij gemaild zou worden binnen 2 weken na dat het abonnement in is gegaan. Na dat ik vandaag contact heb gehad met de servicelijn van KPN begreep ik dat ik zelf het formulier in moest vullen. Nu kom ik er achter dat de actie alleen geldt voor mensen die tussen 16 oktober en 8 november een telefoon hebben gekocht… Dit is dus niet hoe het mij destijds is verkocht. 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 11 January 2021, 15:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @NK1996 , er zijn in korte tijd meerdere promotie-acties geweest. Daardoor is er soms wat verwarring. Voor jou is de volgende promotie van toepassing.

  • Alle klanten die tussen 23 november en 30 november 2020 een iPhone 12 Mini, iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of iPhone SE aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement, kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. Je kunt je hiervoor aanmelden via https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0525

De registratieperiode is inmiddels al een paar keer verlengd. Je hebt nu nog t/m 31 januari.