Problemen met iPhone 6

  • 18 February 2021
  • 3 reacties
  • 51 keer bekeken

Ik kan sinds kort niet meer gebeld worden, maar wel zelf bellen! Ik heb een iPhone 6 met iOS 12.5.1.

Ik heb de simkaart van deze telefoon in een iPhone 7 geplaatst met iOS 14.4 en toen kon ik wel weer gebeld worden.

Ik heb op de iPhone 6 al een reset naar fabrieksinstellingen uitgevoerd, echter zonder resultaat. Mijn conclusie is dat er een bug in de software zit. Op de iPhone 6 kan ik bijvoorbeeld ook geen nummer activeren voor doorschakelen. Ik kan wel een nummer invoeren maar niet opslaan.

admin: eigen topic aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Pierre, welkom hier. 

Het lijkt erop dat de Iphone een defect heeft, aangezien je met de simkaart wel gebeld kunt worden op een ander toestel. Een reset heeft zo te lezen ook al niet geholpen. 

Ik vermoed dat je toestel ter reparatie aangeboden moet worden. Heb je hier nog garantie op? Dan kun je het aanbieden bij de verkoper, binnen 2 jaar na aankoopdatum. 

Alex,

Het probleem is intussen opgelost. Ik heb voor het netwerk 3G ingeschakeld en daarna kon ik weer gebeld worden. Ik heb intussen begrepen, dat het weer inschakelen van 4G geen problemen zal opleveren. Dat zal ik nog uittesten.

Reputatie 7
Badge +24

Dat zou inderdaad prima moeten werken.