Beantwoord

Pukcode ingevoerd, kom niet verder.

  • 13 November 2019
  • 10 reacties
  • 101 keer bekeken

Hallo, het toestel van mijn dochter vraagt om haar puk code. Als ik deze invoer vraagt het gelijk om een nieuw wachtwoord, deze moet il bevestigen en dan geeft het aan dat het niet klopt...Ik heb 000 geprobeerd en haar toestelcode. Beide werkt niet. Wat moet het wel zijn?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 20 November 2019, 19:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi F, welkom op het forum. 

Wordt de ingevoerde pukcode wel geaccepteerd? Wat zie je daarna precies? Zie ik het goed dat het hier om een iPhone gaat? 

 

 

Dit is wat er gevraagd wordt. Ja, klopt Iphone6s

Bij de laatste 3 foto's is de volgorde van beneden naar boven.

Bij de eerste twee ook, gaat blijkbaar niet zoals ik het selecteer:nerd:

Reputatie 7
Badge +24

Geeft niet, ik volg het. Dat is standaard. Na het invoeren van de pukcode moet je een nieuwe pincode aanmaken. Wat gebeurt er daarna? Waar loop je vast? 

Na het invoeren van de pincode krijg ik deze:

 

Reputatie 7
Badge +24

Dan vraag ik me af of je de juiste pukcode invoert. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. 

Reputatie 7
Badge +24

Update: met de juiste pukcode is het nu gelukt.Â