Beantwoord

refurbished iphone 7 kan niet worden geactiveerd

  • 23 June 2019
  • 7 reacties
  • 401 keer bekeken

De refurbished iPhone 7 kan zich niet activeren via de reguliere manier (WiFi) noch via iTunes. Het betreft model A1660, deze is niet op de KPN toestelhulp te vinden.
De iPhone geeft geen service en blijft zoeken naar provider.
Het abonnement met vooraf betaalde iPhone is telefonisch geregeld. De iPhone komt van KPN via reviva
Hulp is welkom
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 June 2019, 15:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @David tB, welkom! Wat lukt er precies niet? Volgens mij hoef je iPhones tegenwoordig niet meer per se aan iTunes te hangen, toch? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Heb je ook een nieuwe simkaart of alleen een nieuw toestel? En doet de betreffende simkaart het wel in een ander toestel?
De Sim wordt niet gevonden door de telefoon, wel in mijn oude.
Kan een foto van de melding plaatsen evt. Zal mijn profiel aanvullen.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik heb je gegevens erbij gehaald en zie geen blokkades of andere vreemde zaken. De kans is dus groot dat het toch aan de iPhone ligt. Heb je ook de gelegenheid om nog een andere sim, van familie of vrienden, te testen in de iPhone?

Als dat ook niet werkt, weet je het zeker. In dat geval kan je, als het toestel nog niet langer dan 14 dagen in je bezit is, de bestelling annuleren. Dit kan via het verkooppunt waar je 'm ook besteld hebt en/of telefonisch (0800-0402) als dit online gedaan is. Mocht je het abonnement/toestel al wel langer dan 14 dagen hebben, dan kan je het toestel ter reparatie insturen. Dat kan via de KPN winkel. Neem dan wel even de aankoopbon mee. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?
Hallo Marcia,
Een andere Sim werkt ook niet. Het annuleren van de bestelling betekend dat ik niet meer bereikbaar ben... Het abonnement is actief sinds de 21e. Ik gebruik nu mijn oude 6s. Kan ik niet gewoon naar een KPN verkooppunt om de iPhone 7 te ruilen / ter reparatie aanbieden binnen die 14 dagen?
Reputatie 7
Badge +30
Dan moet het toestel inderdaad omgeruild worden. Ik zag te laat dat het om een nieuw abonnement bij ons gaat, sorry. In het geval van een refurbished toestel, kan je niet bij een KPN winkel langs. In dat geval zal je even moeten bellen met 0800-0402. Je kunt dan via de afdeling Save je toestel om laten ruilen voor een andere.
@Marcia_ Dank voor je tijd en feedback! Ik hoop dat het snel kan worden geregeld.
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, dat hoop ik ook! Mocht je, nu of later, nog vragen hebben, weet je het forum te vinden!