Beantwoord

Refurbished mobiel zonder abonnement kopen

  • 11 September 2019
  • 3 reacties
  • 583 keer bekeken

Welke handelingen moet ik uitvoeren om, b.v., een refurbished mobieltje IPhone8 te bestellen, zonder nog een abonnement o.i.d. Noem je dat niet "Sim Only"?
icon

Beste antwoord door Noordzee 11 September 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo @Prugeltje

Sim Only is juist alleen een abonnement zonder een toestel. Want dat toestel heb je dan al in bezit.
Meer over sim only van KPN : Link naar Sim Only

Zover ik weet kan je bij KPN geen losse toestellen kopen via de website zonder abonnement. Maar wel weer bij heel veel andere winkels.
De website van KPN voor refurbished Apple telefoons: Apple Refurbished
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Prugeltje, welkom! Het klopt helemaal wat Noordzee zegt, ben je zo voldoende geïnformeerd? Als er nog onduidelijkheden zijn, laat je het dan weten?
Los toestel kopen:

in een fysieke winkel van KPN (niet via de website)
in een fysieke winkel van Mediamarkt (ook refurbished!), onafh. telefoonwinkel in winkelstraat of winkelcentrum

Vlgs mij kan het ook via mediamarkt.nl, maar ik zou zoiets nooit via internet kopen.

Bij mijn weten is het aanbod een stuk minder voor losse telefoons via internet, dan meestal i.c.m. abonnement. Even naar de échte winkel dus. 😉

Sim-only is het abonnement wat je nodig hebt als je een losse telefoon gekocht hebt. Als je huidige telefoon is afbetaald, dan heb je nú dus een sim-only abonnement. 😉 😄