Beantwoord

refurbished toestel batterijconditie 89%

  • 5 November 2019
  • 3 reacties
  • 962 keer bekeken

Hallo,

 

vandaag mijn refurbished iPhone X 64GB ontvangen. Nu valt mij op dat de batterij conditie al meteen maar 89% is. Kan dit zijn omdat die vervangen is of word dit alleen maar minder? Ga er van uit dat ze hem wel vervangen als ze hem refurbishen?

icon

Beste antwoord door Jiske_ 7 November 2019, 14:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Bennieboot,

 

De refurbished toestellen worden professioneel nagekeken. Waar nodig wordt er gerepareerd, en als er onderdelen zijn die niet goed meer zijn worden deze vervangen. Ook wordt het toestel aan binnen en buitenkant gereinigd. Hierna voldoen ze aan het keurmerk voor refurbished toestellen.

De batterij wordt dus niet standaard vervangen. 

 

Reputatie 5
Badge +7

Hi @Bennieboot welkom op ons KPN forum. Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze klantenservice. Ook mijn advies zou zijn om even naar de winkel te gaan met het toestel, niet alles wordt vervangen aan de telefoon en je hebt 6 maanden garantie op je batterij. Mocht je nog andere vragen hebben hoor ik het graag! 

Hallo,

 

Hartelijk bedankt voor het advies. Ik ben altijd heel zuinig op mijn toestel. De batterij is  waar ik het eerste tegen aan loop kwa problemen met mijn telefoon. Voor de prijs die jullie rekenen mag je zeker een nieuwe accu verwachten. Ik ben nu onderweg de telefoon terug te brengen. Heb er nu 1 van Telefoondiscounter. 100 euro goedkoper en deze telefoon is pas echt als nieuw. En natuurlijk met een nieuwe accu. 

Reageer