Beantwoord

Refurbished toestel, max. batterijcapaciteit 99%

  • 25 October 2019
  • 9 reacties
  • 567 keer bekeken

Vandaag mijn iPhone refurbish binnen gehad na installatie batterij capaciteit staat op 99% erg vreemd jullie zeggen alles is nieuw en schoongemaakt . Normaal is 100% heb gebeld dat meisje snapte er niks vanĀ en zei u kiest voor refurbish en dat is normaal. Mij werd gezegd ga maar naar een winkel om batterij na te laten kijken?? Dus ik moet 20 kilometer met de bus om mijn telefoon na te laten kijken nu al!! Als jullie op jullie site hebben staan dat dit net als een nieuwe telefoon is vind ik dit echt vreemd . Als ik als klant iets besteld hoort het goed te zijn ik heb nu al de kriebels bij die batterijĀ 

Ā 

Admin: titel aangevuld ter verduidelijking

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 29 October 2019, 14:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Is het misschien een idee om het eerst even een paar dagen aan te zien?Ā 

Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Natje79Ā 
Dit is heel normaal, het gebeurd zelden dat je een telefoon krijgt die 100% geladen is.
Ik vind 99% nog heel wat.

Als je een telefoon oplaadt en hij ligt weken stil zonder wat te doen dan is er na die paar weken ook geen 100% meer in en is 99% een prima getal voor een batterij,
Wees blij dat er nog zoveel in zit.
Er is niets mis mee met je telefoon / batterij.

Het gaat om de conditie van de batterij die moet 100 zijn mijn ervaring met iPhone is dat zodra hij op 99 staat hij snel gaat teruglopen en er een nieuwe in moet, als je een nieuwe telefoon krijgt en die staat niet op 100 bij je instellingen / batterij conditie is het of een oude of een vieze batterijĀ 

Reputatie 7
Badge +21

Helaas vertel je niet welke iPhone je hebt.

Aannemende dat je de iPhone7 hebt.
Zet de iPhone aan de originele lader.
Druk de volume min-toets en de uittoets tegelijk in en hou vast tot het appeltje verschijnt,
Nu gaat de batterij zich geheel ontladen en daarna weer opladen.
Dit proces duurt langer dan het normaal opladen van de iPhone.
Als het percentage daarna op 100% staat, laat dan de iPhone nog 1 a 1,5 uur aan de lader staan.
Ā Heb je een andere iPhone vermeldt dat dan even, de procedures verschillen wat met elkaar.
Ā 

Bedankt voor je antwoord maar het gaat mij niet om het percentage maar de conditie zoals op de foto waar ik mij zorgen om maak , bij mijn iPhone 6 staat hij nog op 100% en ja het gaat om een iPhone 7Ā 

Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Ok, maar toch vind ik dit een prima prestatie en geen reden tot klagen.

jammer dat je vind dat ik klaag, je mag toch bepaalde verwachtingen hebben bij een zogezegd nieuw product , als je een nieuwe broek koopt en die mist 1 knoop zeg je toch ook niet ja hij gaat toch dicht ?Ā 

Reputatie 7
Badge +21

Lastig geval @Natje79Ā 
Ik hoop voor je dat webcare nog wat voor je kan betekenen.
Die nemen in korte tijd dit topic wel over.

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hierĀ  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus [b]niet[/b] hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Natje, welkom! Onze refurbished toestellen worden inderdaad professioneel nagekeken. Waar nodig wordt er gerepareerd, en als er onderdelen zijn die niet goed meer zijn worden deze vervangen. Ook wordt het toestel aan binnen en buitenkant gereinigd. Hierna voldoen ze aan het keurmerk voor refurbished toestellen. Vanuit dat oogpunt kunnen we hier ook niet direct iets aan doen. Het staat je vrij om het toestel aan te bieden voor reparatie. Maar ik kan niet garanderen dat er dan ook iets aan gedaan wordt. Aanbieden ter reparatie kan in de KPN Winkel, of zelf via https://reparatie.kpn.com.