Beantwoord

Serie opnames weg

  • 18 July 2020
  • 10 reacties
  • 240 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds de update van een paar dagen geleden zijn de serieopnames weg uit de iTV app.

Alleen  de laatste afleveringen staan er nog op.

Zowel op mij telefoon als iPad.

Opnieuw  installeren van de app lost het probleem niet op.

Via de tv ontvanger zijn de opnames nog wel te bekijken.

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door Noordzee 24 July 2020, 15:00

Bekijk origineel

10 reacties

Exact hetzelfde probleem geconstateerd. Ook het opnieuw installeren is geen oplossing.

Reputatie 1

Ok dus is niet een probleem met mijn account maar een update probleem.

Gek dat we daar dan geen bericht over hebben ontvangen , want dan zijn wij vast niet de enige.

Reputatie 7
Badge +28

Sinds de update van een paar dagen geleden zijn de serieopnames weg uit de iTV app.

Alleen  de laatste afleveringen staan er nog op.

Zowel op mij telefoon als iPad.

Opnieuw  installeren van de app lost het probleem niet op.

Via de tv ontvanger zijn de opnames nog wel te bekijken.

Hoe los ik dit op?

Jullie zijn zeker niet de enige met dit probleem. Opvallend is dat jij de opnames nog wel kunt terugzien via de tv-ontvanger. Er zijn ook meldingen van klanten die die opnames ook kwijt zijn.

Helaas is er niets meer aan te doen. Als de opnames eenmaal verdwenen zijn, komen ze niet meer terug. 

 

Reputatie 1

Als het een algemeen probleem is zou een e-mail met uitleg hierover door KPN wel op zijn plaats zijn. Ik heb die series opgenomen om op vakantie te bekijken en nu kan dat dus niet.

Waardeloos

Reputatie 7
Badge +8

Hier idem en nergens lees ik wat van KPN hierover?

 

Zo ben ik alles voor 13 juli kwijt geraakt, en als je in het forum zoekt zie je dat het vaker gebeurt. Het wordt tijd dat dit probleem eens wat meer serieus wordt genomen.

Reputatie 1

Gaat KPN hier nog op reageren of moeten we het maar uitzoeken , ik vind het echt heel slecht dat KPN zelf hier niet op reageert

 

Reputatie 7
Badge +28

In een ander topic lees ik de reden : 

 

Dit lijkt een bug in de iOS versie van de app te zijn! Er wordt hard aan gewerkt om dit op te lossen. 
Op android apparaten werkt het overigens nog wel gewoon, als je daar toevallig nog eentje van in de buurt hebt zou je het in de tussentijd daar nog op kunnen kijken.

 

update:

Hi all, er is bij de laatste update voor de iOS app een bug dat je bij serie-opnames alleen de laatste opname ziet (en dus kan afspelen). De opnames zijn niet verdwenen, maar de app laat ze dus niet zien. Via de tv-ontvanger kun je ze wel gewoon bekijken als het goed is. Er wordt gewerkt aan een hotfix specifiek voor dit probleem.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag allen! Het is inderdaad een probleem dat bij ons bekend is. Fijn dat Noordzee al even gereageerd heeft, op dit Forum werken we op basis van volgorde van binnenkomst, dus het kan even duren voordat je een reactie krijgt. Verdere updates komen in dit topic te staan, maar ik ga mijn best doen om ook jullie in dit topic op de hoogte te houden!

Reputatie 7
Badge +28

Goed nieuws !!!

Er is nu een update beschikbaar voor de app. Hiermee krijg je je oude opnames weer mee terug.

Reageer