Vraag

Simkaart werkt niet in nieuwe iPhone 8+

  • 12 July 2021
  • 1 reactie
  • 84 keer bekeken

Ik heb van mijn zoon een mobiel gekregen, omdat mijn mobiel stuk is gegaan. Het is een I Phone 8 +
Mijn zoon woont in Zweden, waar ik nu op bezoek ben. Ik blijf hier nog drie weken en heb wel een mobiel nodig.

Maar deze telefoon accepteert mijn KPN simkaart niet. Wij hebben dit meerdere malen geprobeerd, alle stappen doorlopen.

Mijn telefoonnummer is (...) 

 

Kunt u mij helpen alstublieft?

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Dittekind, van harte welkom op ons forum! Ons forum is openbaar en voor alle bezoekers zichtbaar. Daarom raad ik je aan om voorzichtig te zijn met je privégegevens. We hebben ze al verborgen in verband met je privacy en veiligheid van je gegevens. Als je persoonlijke informatie kwijt wilt, kan je deze het beste in je forumprofiel zetten.

Wat lief dat je jouw nieuwe iPhone van je zoon gekregen hebt omdat je oude mobiel stuk was. Je vertelt dat de iPhone de sim niet accepteert, wat gebeurt er precies? Krijg je ook een (fout)melding te zien, en zo ja, welke? Gewoonlijk is het een kwestie van de simkaart in je nieuwe toestel doen, eventueel opnieuw opstarten en je kan van start. Hoe meer informatie je deelt, hoe beter andere forumbezoekers en ik je kunnen helpen. We hebben veel behulpzame gebruikers op ons forum, mogelijk komt er iemand voorbij die ook een handje helpt :)