Beantwoord

Slecht te verstaan met iPhone 7 plus

  • 30 May 2019
  • 2 reacties
  • 1193 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb sinds een paar dagen een iphone 7 plus. Ik gebruikte hiervoor een normale iphone 7. Ik krijg 9 van de 10 keer te horen dat ik erg slecht te verstaan ben voor degene waarmee ik bel. Ik echo heel erg en het lijkt net alsof ik onder water ben. Ook hoort degene waar ik mee bel het ''klikken'' als ik mijn volume aanpas tijdens het bellen. Ik heb op forums gekeken en ik las dat dit een veel voorkomend probleem is met iphones 7. Aan mijn microfoons ligt het niet. Als ik een voicememo inspreek of film met zowel de normale als de selfiecamera is het geluid gewoon goed. Ook heb ik geluidsonderdrukking al geprobeerd aan/uit te zetten, LTE uit te zetten, via mobiel netwerk - opties mobiele data - schakel 4g in - alleen data geselecteerd, en gehoorapparaatmodus aangezet. Ook heb ik mijn sim-kaart opnieuw geplaatst. Bij sommige mensen hielp 1 van deze tips maar bij mij niet. Nu kreeg ik te horen dat ik mogelijk een ''carrier update'' zou moeten doen via algemeen - info. Maar voor zover ik weet is alles up-to-date.

Ligt dit mogelijk aan het netwerk? Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit kan oplossen. Met mijn normale iphone 7 had ik nergens last van.

Met vriendelijke groet,

Chris
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 1 June 2019, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Chris, welkom hier.

Dit komt mij niet bekend voor, wat een netwerkprobleem betreft. Als ik het zo lees lijkt dit op een softwareprobleem. Heb je dit probleem ook als je via Whatsapp of Facebook messenger belt?
Reputatie 7
Badge +24
Chris, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.