Beantwoord

Slechte batterij iPhone 6S

• 14 juli 2017
  • 5 reacties
  • 801 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een zeer slechte batterij in mijn iPhone. Zelf zorg ik er altijd voor dat de batterij niet de hele nacht aan de lader ligt, maar gewoon opgeladen word en bij een volle percentage dat ik de lader ontkoppel. Nu verbruikt hij ondanks dat ik er goed mee om ben gegaan ontzettend veel batterij.

Wordt dit vergoed? Of verzekerd? Of garantie?

Groetjes
icon

Beste antwoord door Koen_1 15 juli 2017, 17:12

Hoi @Maureendaisy, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat de batterij van je iPhone zo snel leeg raakt! Wat je kunt doen is je toestel ter reparatie aanbieden . Wat je ook kunt doen is je toestel voor de zekerheid nog bij een KPN Winkel na laten kijken, en als het ter plekke niet op lossen is het toestel door een medewerker in de winkel ter reparatie op laten sturen!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Hoe oud is het toestel? Als de batterij binnen de garantie plotseling erg verslechterd is wordt dit gratis verholpen. Heb je toevallig een Mac waarop je de batterij kunt controleren met Coconut battery?

Offtopic: een iPhone de hele nacht in de lader kan geen kwaad hoor. Lithium-ion batterijen zijn beschermd tegen overladen, en worden daar ook niet minder van.
Het toestel is van december 2015. Dus nu 1,5 jaar oud.

Helaas heb ik geen mac om dit te controleren..
Reputatie 7
Badge +12
Oké, dan heb je dus nog een half jaar consumentengarantie. De vraag is dan natuurlijk of de batterij slecht genoeg is om in aanmerking te komen voor gratis vervanging. Dat is vaak wat lastig te bewijzen.

Heb je al gecontroleerd of jouw iPhone 6S onder de terugroepactie van Apple valt? Dan vervangen ze de batterij sowieso. Dit kun je hier checken.
Dankuwel voor u reactie,

Ik heb gekeken op de site die u toe heeft gevoegd maar hier staat dat mijn batterij al is vervangen?

Ik heb 1 keer gebruik gemaakt van de verzekering omdat hij was gevallen.
Naar ik moet nu nog zeker een half jaar met dit toestel, dus wat kan ik nu voor stappen ondernemen??

Groetjes
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Maureendaisy, welkom op het forum! Vervelend om te lezen dat de batterij van je iPhone zo snel leeg raakt! Wat je kunt doen is je toestel ter reparatie aanbieden . Wat je ook kunt doen is je toestel voor de zekerheid nog bij een KPN Winkel na laten kijken, en als het ter plekke niet op lossen is het toestel door een medewerker in de winkel ter reparatie op laten sturen!

Reageer