Beantwoord

Slechte verbinding na update iOS 14

  • 27 September 2020
  • 9 reacties
  • 1419 keer bekeken

Ik heb ook na update naar 14.0.1 nog steeds problemen, 4G ineens maar 2 balkjes ipv de 4 die ik altijd had. En geen er wordt geen verbinding meer gemaakt met WiFi, maakt niet uit welk netwerk. Telefoon (11 pro) weigert contact met WiFi netwerken, ook na alle aangeraden oplossingen kan ik nu geen WiFi gebruiken en 4G extreem traag.  iPhone 8 met iOS 14 geen problemen

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 2 October 2020, 13:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik zie dat een admin mijn bericht heeft afgesplitst, terwijl het volgens mij redelijk gelijk is aan ander topic. De titel zou niet moeten zijn slechte verbinding, maar gewoon geen WiFi meer na update iOS 14.

wel vreemd dat als je rond leest overal dat alleen KPN dit probleem geeft na update naar iOS 14. Ondertussen kan niemand mij blijkbaar verder helpen, heb ik alle geopperde fixen al geprobeerd en kan ik op  geen enkele manier WiFi verbinding krijgen. Met als gevolg dus ook geen iCloud update meer maken. Bijzonder frustrerend 😠

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @NayomiFranken, welkom op het forum! Inmiddels zijn we weer een paar dagen verder natuurlijk. Heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Een van de nieuwe features van iOS is het gebruiken van een privénetwerkadres (een woord dat niet zo lekker vertaalt naar het Nederlands). Deze functie veroorzaakt vaak een slechte/geen verbinding via WiFi. Hier vindt je daar meer informatie over en hoe je dit uit kunt zetten
Voor 4G is het advies je APN (bij internetinstellingen) in te stellen met portalmmm.nl, dit kan een hoop verschil maken!


​​​​​

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het opgelost is. Anders hoor ik het graag!

Ik heb nog steeds WiFi problemen met mijn I phone op IOS 14 en de experia box, kan wel verbinding maken, maar dan kan ik bijvoorbeeld niet browsen. Op andere plekken heb ik geen problemen. Heb de netwerkinstellingen al opnieuw ingesteld, de telefoon helemaal hersteld en privenetserkadres uit gezet. Ook heb ik de modem al gereset. Zijn er nog andere oplossingen? Ik vlieg door mijn internetbundel heen op deze manier. 
 

Nog steeds dit probleem.. apple heeft alles uitgezocht.. en wijzen nu naar software fout en geen garantie daarop.. te bizar voor woorden

@Brenda198 begrijp ik goed dat het probleem bij Apple ligt en jij dit ook hebt?

Het is gekomen na update ios. Daarvoor nooit problemen gehad… heb jij wifi versterker van ubiquiti toevallig?

Nee, ik heb geen versterker, biedt dat een oplossing?

Ik heb het op kunnen lossen door een guest-WiFi verbinding op te zetten via de router en daarmee te verbinden. Nu heb in weer gewoon WiFi.