Vraag

sms gekregen maar mijn gegevens kloppen wel

  • 3 December 2020
  • 2 reacties
  • 71 keer bekeken

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

 

deze sms kreeg ik maar ik heb 2 maanden geleden mijn adres indd aangepast, dus het staat gewoon goed bij jullie. Maar krijg mail en sms dat het niet goed zou zijn waardoor misschien de levering van mijn iPhone 12 pro ook al zolang duurt vanaf 23 oktober? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hi @Bauddie,
Het kan zijn dat je factuurgegevens afwijken van je leveradres in vergelijking met je thuisadres. 

Als je je profiel aanvult wil ik ook wel kijken of ik een uitspraak kan doen over je iPhone levering. Deze info kun je zelf vinden op kpn.com/bestelstatus. Er wordt dan gevraagd om je bestelnummer en je postcode. Als een telefoon slecht leverbaar is word je per mail op de hoogte gehouden van de voortgang. 

Beste klant, uw factuuradres voor dit mobiele abonnement wijkt af van de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Hierdoor vervallen uw voordelen. U kunt uw factuuradres aanpassen via kpn.com/adreswijziging . Doet u dit niet, dan nemen wij over een week opnieuw contact op met het nummer 088-6607923. Groet, KPN

 

deze sms kreeg ik maar ik heb 2 maanden geleden mijn adres indd aangepast, dus het staat gewoon goed bij jullie. Maar krijg mail en sms dat het niet goed zou zijn waardoor misschien de levering van mijn iPhone 12 pro ook al zolang duurt vanaf 23 oktober? 

Is al geregeld dank u wel! Telefoon ook al binnenÂ