Beantwoord

Sms over gemiste oproep/voicemail komt laat

  • 30 July 2019
  • 6 reacties
  • 718 keer bekeken

Waarom komen gemiste oproepen via berichten veel later binnen dan dat er gebeld is? Duurt soms wel een dag voordat je een melding krijgt! Zelfde geld voor insgesproken voicemails??
Heb ik al eerder gemeld maar nooit antwoord op gekregen en begint nu echt irritant te worden en overweeg andere provider te kiezen ! Iemand tips?

Admin: Bericht afgesplitst van Gemiste oproepen
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 August 2019, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @mario, welkom! Dat lijkt me heel irritant! Gebruik je de voicemail app? Dan krijg je pas bericht op het moment dat je een internetverbinding hebt. Wellicht dat ze daardoor wat later binnenkomen. Ik wil graag kijken wat ik voor je kan doen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten.
Heb ook telefonisch contact gehad. Maar die konden mij ook niet verder helpen. IS doorgezet naar TD en ik wacht op feedback.
Inmiddels ook gegevens op profiel aangevuld ! Gr. mario
Reputatie 1
Ook ik heb hier last van. Ik maak tevens gebruik van Visual Voicemail op mijn iPhone Xs. Ook de optie WiFi-bellen heb ik aanstaan. Nu viel mij op dat de voicemailberichten pas binnenkomen op het moment dat ik switch van WiFi naar 4G. Misschien dat WiFi-bellen hier de boosdoener is?
inmiddels begrepen dat er een bug zit in visual voicemail van Apple! Advies is om deze uit te zetten in voicemail menu
Reputatie 7
Badge +30
@mario in verband met vakantie was het van mijn kant wat stil. Heb jij nu je Visual Voicemail uitgezet? Het klopt dat het via Apple in sommige gevallen niet optimaal werkt. Wat hier precies de reden van is, is helaas niet duidelijk @GastonM. In dat geval kan je 'm inderdaad wellicht het beste uitzetten en gebruik maken van de reguliere voicemail. Er wordt aan gewerkt, maar ik heb geen indicatie wanneer het opgelost zal zijn.