Vraag

sms werkt niet

  • 16 June 2020
  • 9 reacties
  • 234 keer bekeken

Ik heb een iPhone 7 nu doet de sms raar de ontvanger krijgt er 3 en ik krijg melding bericht niet verzondenĀ 

Heb van alles geprobeerd ,sim kaart eruit opnieuw opgestart instellingen staat alles goed iemand een idee hoe ik dit opgelost krijg of waar het aan ligt?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Natje79, excuses voor de late reactie. Dat klinkt inderdaad heel apart. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen testen? Dan kunnen we uitsluiten of het een probleem is in het toestel, of wellicht in de simkaart/netwerk.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb niets meer van je gehoord @Natje79Ā dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Sorry Paul _kpn Ā had niet meer gekeken omdat geen reactieā€™s waren, nieuwe Sim kaart geprobeerd paar dagen goed gegaan

apps lopen vast, batterij is slecht en berichten verstuurd hij 6x sms blijft vastlopen op jullie advies nieuwe Sim ook dit lost niks op helaasĀ 

Reputatie 7
Badge +25

Dus je hebt een nieuwe simkaart getest. Je geeft aan dat apps vastlopen en dat de batterij ook slecht is. Ik neig toch meer naar een probleem met de telefoon zelf. Dus je kunt het beste die simkaart in een ander toestel testen. Als dat goed gaat, kun je het toestel wellicht een keer resetten bijvoorbeeld.

Reputatie 7
Badge +25

@Natje79: ik krijg net bericht dat er een probleem is gevonden met sms, en dat is de reden dat de ontvanger de sms meerdere keren kan ontvangen. Dit zal als het is binnen 2 dagen opgelost moeten zijn. Heeft overigens niets te maken met een slechte batterij of apps die vastlopen.

@Paul_Ā Bedankt voor je antwoord hoe kan het dan dat als ik de Sim kaart in ander toestel doe dit zich niet voordoet? Lijkt mij dat ik toch een software probleem heb en een reset helpt helaas niet

Reputatie 7
Badge +25

@Paul_Ā Bedankt voor je antwoord hoe kan het dan dat als ik de Sim kaart in ander toestel doe dit zich niet voordoet? Lijkt mij dat ik toch een software probleem heb en een reset helpt helaas niet

Er zit een heel technisch verhaal achter waarom dit fenomeen gebeurt. Ik weet daar in alle eerlijkheid ook het fijne niet van. Mijn advies is om 2 dagen af te wachten, en het dan gewoon gaan testen. Dan weet je het zeker.

@Paul_Ā helaas weer hetzelfde probleem is er weer een probleem? Mvg

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Natje79, ik zie hier zo snel geen bekende problemen mee op dit moment. Hoelang is het al weer terug?
Kun je je gegevens invullen in jeĀ profielĀ en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbijĀ je 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je iban bij ā€œpersoonlijke opmerkingenā€ willen vermelden?