Beantwoord

Spotify en videoland

  • 13 February 2019
  • 3 reacties
  • 126 keer bekeken

Ik heb een nieuwe iPad en wil graag spotify erop en de Videoland app zodat ik deze ook op mijn iPad kan gebruiken. Het probleem is;
ik weet geen inloggegevens meer van beide.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 February 2019, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Heb je Videoland via KPN, dus bv. ook via on demand van de decoder, dan heb je daar geen inloggegevens van en voor. Want die zijn dan niet nodig. Je kunt dan de Videoland app ook niet gebruiken.
Dat kan wel, alleen, als je je via de website van videoland, videoland.nl, hebt geabonneerd. De app kun je verkrijgen via videoland.nl (niet nodig als je via kpn het hebt).

De activatiecode van Spotify kan een KPN moderator wel weer aankomen voor je. Die krijg je dan per privébericht uiteraard. Daarvoor zijn wel wat gegevens nodig:

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kaatkachelhout68,

Welkom op op het forum. Peter legt het goed uit. Als je Videoland via KPN hebt kun je op de ontvanger kijken, als je dit op je iPad wilt kijken kun je het beste een account via Videoland zelf nemen en het bij KPN opzeggen. Wat Spotify betreft; ik kan dit voor je achterhalen als Spotify via ons afneemt. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kijk ik dit graag voor je na.
Reputatie 7
Badge +24
Kaatkachelhout68, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.