Beantwoord

Spotify op mobiele telefoon installeren lukt niet

• 19 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 360 keer bekeken

Graag wil ik Spotify van KPN gebruiken op mijn mobiele telefoon die ik van mijn werkgever heb gekregen.
Ik heb een Prive KPN abonnement maar binnen Mijn KPN wordt dit mobiele nummer niet gevalideerd.

Vragen:
1. Kan dit überhaupt?
2. Zo ja, hoe krijg in mijn mobiele nummer dan gevalideerd (dat lukt nu niet)?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 augustus 2018, 10:36

Goedemorgen Hoipipeloi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het maakt in principe niet uit of je toestel via KPN gekocht is of niet, dus dat het een toestel is die je van je werkgever hebt gekregen moet niet uitmaken. Je kan gewoon Spotify installeren op je werktelefoon en inloggen met de gegevens die je al had.

Het gaat om het 06-nummer en dat hierbij Spotify Premium afgenomen wordt. De website heeft vaker kuren en herkend inderdaad vaak het e-mailadres of 06-nummer niet. Ik kijk graag mee of ik je een activatiecode kan sturen zodat je eventueel een huidig Free abonnement kan koppelen aan Premium, of dat je een ander Spotify account Premium kan maken. Wil je hiervoor jouw 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen), klantnummer en naam toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan help ik je graag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen Hoipipeloi, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het maakt in principe niet uit of je toestel via KPN gekocht is of niet, dus dat het een toestel is die je van je werkgever hebt gekregen moet niet uitmaken. Je kan gewoon Spotify installeren op je werktelefoon en inloggen met de gegevens die je al had.

Het gaat om het 06-nummer en dat hierbij Spotify Premium afgenomen wordt. De website heeft vaker kuren en herkend inderdaad vaak het e-mailadres of 06-nummer niet. Ik kijk graag mee of ik je een activatiecode kan sturen zodat je eventueel een huidig Free abonnement kan koppelen aan Premium, of dat je een ander Spotify account Premium kan maken. Wil je hiervoor jouw 06-nummer (bij persoonlijke opmerkingen), klantnummer en naam toevoegen aan jouw Forum profiel? Dan help ik je graag verder!
Reputatie 7
Badge +20
@hoipipeloi, ik heb geen reactie meer ontvangen en zie dat je nog geen gegevens hebt ingevuld. Kan ik je hier nog bij helpen?

Reageer