Vraag

spotify wachtrij problemen op iPhone XR

  • 20 March 2020
  • 4 reacties
  • 232 keer bekeken

Hallo allemaal,

ik zie sinds in mijn iphone XR heb niet meer het laatste lied dat ik in mijn spotify wachtrij heb gezet. (Als ik een volgend lied in de wachtrij zet zie ik het een a laatste lied wel weer maar dan zie ik die laatste weer niet) 

Een vriendin heeft ook een iphone xr en die heeft hetzelfde probleem en mensen die een andere iphone of android hebben , hebben hier geen last van. Ik heb de app al opnieuw gedownload. Heeft iemand een oplossing aub. 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tamb welkom op het forum!
Ik ben even voor je op zoek geweest maar aan onze kant heb ik hier geen tot weinig informatie over.
Je kunt hierover eigenlijk het beste contact met Spotify zelf opnemen. Zij hebben ook een Forum maar deze is wel engelstalig. Anders kun je ook op hun site terecht!

Reputatie 7
Badge +20

Is het nog gelukt de oorzaak of een oplossing te vinden @Tamb ?

Nee jammer genoeg niet, heb heel lang met spotify gemaild maar ze konden het niet oplossen. In het laatste mailtje stond dat hun beste technici er mee aan de slag gaan. Dit was 2 weken terug.. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ahh dat is balen zeg! Ik hoop dat ze dit met een komende update oplossen!