Beantwoord

Status actie Airpods

  • 7 January 2021
  • 6 reacties
  • 92 keer bekeken

Beste KPN,

4 november heb ik mijn iPhone 12 pro besteld die uiteindelijk eind december pas geleverd is. Direct na levering heb ik het formulier ingevuld voor de actie van de airpods. Tot op heden heb ik nog geen reactie ontvangen. Zouden jullie kunnen kijken of dit alsnog goed doorgekomen is? 
 

ik hoor het graag.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 15 January 2021, 09:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Ik heb dezelfde vraag. De benodigde formulieren heb ik op 1 december jl. opgestuurd, tot op heden nog geen enkele reactie mogen ontvangen.

 

Het zou fijn zijn wanneer dit alsnog geregeld kan worden!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Kaaden

Je aanvraag is goed binnengekomen maar ze beschikken nog niet over alle gegevens om hem in behandeling te kunnen nemen. Hier zou je op 28 december een mail over moeten hebben ontvangen maar uit je bericht maak ik op dat je die mail niet onder ogen hebt gehad :slight_frown:

Zou je je contract willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die nodig is om je aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan je je contract downloaden, mocht je hem niet meer in de mail hebben :slight_smile:

Bedankt! Ik heb het contract gemaild. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Top!

Ze doen er doorgaans ongeveer 3 werkdagen over om mails in behandeling te nemen, ik verwacht dus dat je halverwege volgende week meer gaat horen van ze :slight_smile:

Hallo KPN,

Mijn vriend heeft in oktober zijn iPhone 12 bij jullie gekocht. Maar tot op heden na mailtje van jullie ontvangen te hebben dat de gegevens in goede order ontvangen zijn nog geen gehoor over de Apple Airpods. Ik hoor graag wanneer wij de Apple Airpods mogen ontvangen.

 

Groet, Merel Roozen

mijn vriend zijn nummer is:***

Reputatie 7
Badge +20

Hi @merelroo, al op 11 november is er een mail gestuurd waarin uit is gelegd dat nog niet alle benodigde gegevens zijn aangeleverd, waardoor de aanvraag niet in behandeling genomen kan worden.

Zou je vriend zijn contract willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die nodig is om de aanvraag te kunnen behandelen. Via de volg mijn bestelling- pagina kan  hij zijn contract downloaden, mocht hij hem niet meer in de mail hebben :slight_smile: