Beantwoord

Stoort gewone (KPN) simkaart met (T-mobile) E-sim?

  • 13 July 2020
  • 9 reacties
  • 1091 keer bekeken

Kan het zijn dat mijn fysieke SIM de zakelijke ESIM van mijn baas stoort op mijn nieuwe zakelijke iPhone SE 2020?

Mijn (privé) fysieke SIM doet het perfect in de nieuwe zakelijke iPhone SE 2020.
De zakelijke ESIM van T-Mobile komt maar niet online.
Is dit een bekend probleem?

icon

Beste antwoord door wjb 23 July 2020, 08:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Biopower, ik heb hier eerlijk gezegd nog niet eerder iets over gehoord en naar mijn weten zou dat niet met elkaar moeten storen. Heb je hierover ook al contact gehad met T-mobile?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord @Biopower, heb je nog een oplossing kunnen vinden?

Nee….helaas niet. Het is stil aan de T-Mobile kant

Reputatie 7

Nee….helaas niet. Het is stil aan de T-Mobile kant

Vreemd, als ik een bericht op het forum van T-Mobile plaats dan krijg ik meestal binnen een paar uur een reactie.

Ik denk dat je met deze vraag echt bij T-Mobile moet zijn.

Heb je na het laden van de eSIM deze in My T-Mobile geactiveerd?

Reputatie 5
Badge +6

Ik heb deze iphone ook, en heb er een Simyo (ook KPN) Esim in zitten.

Het activeren van de Esim was wel opletten: 

 

via de app van simyo overzetten van sim naar esim, en een activatie code per sms, 

Daarna kreeg ik een email dat de Esim actief was, maar deed het nog niet…

Moest daarna wel eerst iphone geheel uitzetten, en weer aan, toen werkte het.

 

De gewone sim is van Vodafone, werkt prima samen met Simyo,

de SE kiest ook de beste van de twee verbindingen, die op dat moment gevonden kan worden.

Reputatie 7

de SE kiest ook de beste van de twee verbindingen, die op dat moment gevonden kan worden.

Ik neem aan dat je dat ook uit kunt zetten want bellen moet natuurlijk wel via de sim die je daar zelf voor kiest.

Ik heb niet gezegd dat ik t via het T-Mobile forum aan het oplossen ben…

Onze zakelijke telefoonleverancier lost t op met T-Mobile. En daar blijft t stil

Reputatie 7

Ik heb niet gezegd dat ik t via het T-Mobile forum aan het oplossen ben…

Er is toch ook niemand die dat zegt? :thinking:

Reputatie 5
Badge +6

de SE kiest ook de beste van de twee verbindingen, die op dat moment gevonden kan worden.

Ik neem aan dat je dat ook uit kunt zetten want bellen moet natuurlijk wel via de sim die je daar zelf voor kiest.

 

Jazeker, het geld alleen voor de data verbinding, de bel verbinding kan je per contact persoon instellen.