Beantwoord

Storing iTV meldcode (INTERNAL-55)

  • 28 juni 2019
  • 5 reacties
  • 648 keer bekeken

Zonet de app proberen te openen van KPNiTV. Helaas niet gelukt.
Geeft de volgende melding INTERNAL -55

Geen TV op de app☹️
icon

Beste antwoord door FdV72 30 juni 2019, 23:23

Probleem is verholpen. Oude app verwijderd, nieuwe geïnstalleerd m.b.v. gebruikersnaam en wachtwoord van KPN. Nu lijkt het vooralsnog te doen.

Bedankt voor de ondersteuning
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom @FdV72

de oplossing voor dit probleem is, door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID.
Zie https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/internal-55-itv-app-474847/index2.html
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @FdV72, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Heb je de tip van Tycha al kunnen opvolgen? Dat is namelijk wel dé oplossing voor jouw probleem 😉 Wil je laten weten of je nog hulp kan gebruiken?
Probleem is verholpen. Oude app verwijderd, nieuwe geïnstalleerd m.b.v. gebruikersnaam en wachtwoord van KPN. Nu lijkt het vooralsnog te doen.

Bedankt voor de ondersteuning
Al twee keer de app. opnieuw geïnstalleerd maar nog steeds het zelfde probleem.
komt er een update ofzo?
Reputatie 7
Badge +11
Welkom@Bassss

de oplossing voor dit probleem is, door in te loggen met abonnementsnummer en pincode i.p.v. de KPN ID

Er wordt aan een structurele oplossing gewerkt!


Reageer