Beantwoord

Telefoon besteld, wanneer wordt het bezorgd?

  • 3 December 2019
  • 8 reacties
  • 294 keer bekeken

Badge

Goedenavond

Ik heb vrijdagavond een Iphone bestel bij jullie.
Maar nog steeds niks binnen en ook geen info over wanneer de telefoon wel binnen zal komen.

Ook de online omgeving doet het niet, daar staat nog steeds dat het binnen 1 uur volgbaar is maar dat is nog steeds niet gebeurt

graag zou ik dan ook weten wanneer mijn telefoon binnenkomt

Mvg Aurora D’Agnolo-Vallan

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 December 2019, 15:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Aurora, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? In geval van nummerbehoud, zou je je het 06-nummer ook willen invullen?
 

Badge

Hallo

ik heb het ingevuld

mijn nummer is ****

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel i.v.m. privacy.  
 

 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel, op basis van je opgegeven nummer eindigend op 433 zie ik geen bestelling. Heb jij voor mij ook het ordernummer dat je van ons hebt gekregen? Welk toestel heb je besteld?

Badge

19112927542453 is het bestelnummer

Mijn moeder heeft de bestelling geplaatst dus haar nummer is

****

 

gr Aurora 

Badge

Het is een zwarte iPhone 11 met Black Friday deal

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel voor de gegevens. Ik zie inderdaad een bestelling voor nummer eindigend op 400. Die kan echter niet doorgaan, dat nummer heeft een abonnement van doorloopt tot mid 2020 (zie je contract). Dit nummer kan nog helemaal niet worden verlengd. Kijk ik nu verkeerd? Of is dit met een ander nummer aangevraagd dat ik nu over het hoofd zie? 

Badge

Mijn abbonement verloopt in februari 2020 dus mijn nummer kan gewoon verlengd worden.

alleen Mijn moeder heeft het Geregeld aangezien ik geen 18 ben.

het telefoonnummer eindigend op 433 moet overgezet worden naar de IPhone 11 die ik heb besteld op Black Friday! 
Ik zou dan ook vandaag willen weten wanneer deze telefoon komt!

Gr Aurora

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben bang dat deze order niet zal worden bezorgd. Deze bestelling is geplaatst op het nummer van je moeder, eindigend op 400. Zie hieronder. Dit nummer is namelijk niet verlengbaar. Er is op dit moment dus ook geen bestelling geplaatst op het juiste nummer, jouw nummer dus. Dat zou dan alsnog gedaan moeten worden.