Beantwoord

Telefoon besteld, ik wil de betaling hiervan uitstellen

  • 30 November 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Goedenavond,

 

ik ging kijken naar een nieuwe telefoon en heb deze blijkbaar besteld maar niet betaald omdat het nu niet uitkomt. Wel de volgende maand maar kreeg toch een mail dat de telefoon is besteld.

hoe moet ik dit oplossen, mag je maand lyer betalen of

 

met vriendelijke groet,

 

anouk Toepoel

*********

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Noordzee 1 December 2021, 14:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Anoukvanwilsum ,

Als de factuur lager is dan 500 euro, dan kan dat. 

https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/online-betaalafspraak-maken.htm#/0000.1

Wat zijn de voorwaarden?

  • Je hebt een Mobiel abonnement, een vaste aansluiting (TV, Internet en Bellen) van KPN of over een Digitenne abonnement. 
  • Je kunt alleen een afspraak voor een betaling maken: 

    • voor je laatst ontvangen factuur.
    • als je maar 1 factuur hebt openstaan. 
    • als de originele factuurdatum minder dan 31 dagen geleden is. 
    • als het bedrag van de factuur lager dan 500 euro is.
  • Je kan geen betaalafspraak maken als je geblokkeerd bent. Als je geblokkeerd bent, kan je alleen door je openstaande factuur te betalen weer gebruik maken van je KPN diensten.