Beantwoord

Telefoon loopt vast/kan niet meer bellen

• 13 november 2017
  • 8 reacties
  • 1660 keer bekeken

Mijn telefoon loopt afgelopen week de hele tijd vast (iPhone 7). Blijft op een bepaalt beeld staan en duurt ong 5 min voordat hij weer werkt. Verder blijft hij de hele tijd hangen op het begin scherm, witte scherm met het appeltje. Op Snapchat kan ik geen filmpjes meer maken. En ik kan niet meer bellen, ik kan wel opnemen maar ik hoor niks en het beeld staat stil terwijl de trilling nog wel door gaat. Verder kan ik nog wel spreekmemo’s sturen en horen dus het ligt niet aan mn geluid.

Whatsss going onnn?
icon

Beste antwoord door Romy213 15 november 2017, 14:04

Hey! Super bedankt voor beide reacties! Zie het nu pas. Heb alles al geprobeerd. Werkt helaas allemaal niet. Ook naar de KPN winkel geweest en aMac store. Er kan niks aan gedaan worden... helaas 😞
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @Romy213
Probeer eens geforceerd op te starten op deze manier
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Romy.
Hoe is het nu met je telefoon? Ik ben op dat gebied geen expert. Maar het eerste wat ik zou doen, is het apparaat helemaal opnieuw opstarten. Huistijger heeft ook nog een suggestie gedaan.
Heb je hier wat aan gehad? Ik hoop van wel.
Hey! Super bedankt voor beide reacties! Zie het nu pas. Heb alles al geprobeerd. Werkt helaas allemaal niet. Ook naar de KPN winkel geweest en aMac store. Er kan niks aan gedaan worden... helaas 😞
@Erwin_
Reputatie 7
Badge +19
Heb je er nog garantie op?
Net 2 weken te laat...
Reputatie 7
Badge +20
Jammer om te lezen! Ik hoop dat je snel een oplossing gevonden hebt. Ik kan zelf helaas niets voor je doen.
Reputatie 7
Badge +19
Kun je hier nog wat mee?

DFU-mode of herstelmodus activeren op een iPhone 7 (Plus)

Net zoals het geforceerd herstarten zal je de iPhone 7 op een andere manier in DFU-mode of herstelmodus moeten zetten.
• Sluit je iDevice aan op je Mac of PC
• Schakel je iPhone uit
• Druk de aan/uit knop in voor 3 seconden
• Druk nu de volume min (onderste knop) ook in
• Je druk nu twee knoppen tegelijkertijd in, doe dit voor precies 10 seconden
• Laat vervolgens de aan/uit-knop los
• Blijf de min-knop indrukken voor nog 5 seconden

Je krijgt nu een zwart scherm te zien en je iDevice wordt herkend door iTunes. Verschijnt er een boodschap dat je jouw iDevice moet koppelen aan iTunes dan is er iets mis gegaan en moet je de stappen opnieuw uitvoeren.

Herstelmodus is eenvoudiger te activeren, schakel je iDevice uit, druk de volume min in van je iDevice en sluit je iDevice aan op je Mac of PC met de USB-kabel terwijl je de volume min-knop indrukt. Laat de volumeknop los wanneer je het iTunes logo ziet verschijnen op je iDevice, klik in iTunes op ‘Herstel’ in het pop-up venster.

Reageer