Vraag

Telefoon nog steeds defect

  • 18 December 2019
  • 1 reactie
  • 35 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon afgelopen periode al drie keer opgestuurd. De laatste keer kreeg ik ‘m terug met de melding dat ze niets hebben kunnen vinden. Echter de 1 vd klachten, groene vlek is er nog steeds, alleen niet constant. Wat moet ik doen? De klantenservice kan mij niet helpen aangezien het geen standaard vraag is. De garantie is verlopen, maar het gaat over een eerder gemelde klacht. Ik heb al 3x aangetekende verzendkosten betaald uit eigen zak. Wat moet ik doen? Ik ben radeloos, klantenservice zegt, “garantie is verlopen, maar je kan proberen ‘m nog een keer op te sturen.” Verder gaan de opties daar niet. Ik ben al heel lang klant bij Kpn en ik wil graag een goede telefoon.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Els en welkom op het forum! Een groene vlek in beeld lijkt me inderdaad niet de bedoeling, logisch dat je dit opgelost wilt hebben. Het is lastig om je hier op afstand mee te helpen, omdat het toestel hiervoor waarschijnlijk een reparatie nodig heeft. Dat wordt voor mij wat lastig, maar ik kan je hopelijk wel de goede kant op wijzen. Leverde je het toestel ter reparatie in via de KPN winkel? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met onder andere het 06-nummer en het type toestel waar het om gaat? Ook wil ik je vragen daar de toegangscode voor de status van je reparatie in te vullen indien je die hebt ontvangen. Ik hoor het graag! 

Reageer