Beantwoord

telefoon ophalen bij niet kunnen leveren?

  • 3 January 2020
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Beste ,

 

gister heb ik een iPhone besteld in eerste instantie op voorraad en zou binnen 24 uur geleverd worden ,in de loop van de dag mail gekregen van kpn  telefoon niet op voorraad,is het mogelijk om de iPhone op te halen bij een verkooppunt?

icon

Beste antwoord door Lisa 6 January 2020, 21:07

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Willem 1978 Welkom op ons Forum! Goed dat je hier je vraagt stelt. Ik weet niet of mijn reactie nog op tijd is maar om welke IPhone gaat het hier precies? Ik kan namelijk wel even meekijken wanneer de voorraad weer wordt aangevuld en jij je toestel ontvangt. Daarnaast kan ik kijken of het mogelijk is voor je om het betreffende toestel in de winkel op te halen. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Hoi het gaat om een iPhone 11

Reputatie 7
Badge +17

@Willem 1978 Ik zie dat het toestel weer op voorraad is, heb je ondertussen al een mail gehad met leverdatum? Je altijd de order annuleren en ophalen in de winkel. De winkelvoorraad wordt trouwens pas aangevuld als de online orders zijn verwerkt. Het kan soms zijn dat winkels ze nog hebben liggen al kunnen wij hier geen uitspraak over doen aangezien dit gedurende dag natuurlijk wisselt. 

Reputatie 7
Badge +17

@Willem 1978 Heb je ondertussen het toestel ontvangen of toch opgehaald in de winkel? Als ik nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag. 

Reageer