Vraag

telefoon volgens PostNL geleverd maar niets ontvangen

  • 14 February 2021
  • 1 reactie
  • 82 keer bekeken

Gister de melding gekregen dat vandaag mijn nieuwe iPhone 12 PRO geleverd zou worden. Hiervoor is wel een handtekening nodig. Van PostNL de melding gekregen dat de iPhone om 15.41 is geleverd, handtekening was ook zichtbaar in hun app. Er is niet aangebeld, geen handtekening door mij gezet en telefoon is ook foetsie. Buren weten van niets, zij hebben ook geen bezorger gezien. Wat moet ik nu doen, want bewijs maar eens dat het niet jouw handtekening is.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Aijscha, welkom. 

Wat ontzettend vervelend dat jij jouw toestel niet hebt ontvangen. Dit zijn altijd lastige situaties waarbij PostNL een onderzoek moet starten. Tot dat het onderzoek is afgerond kunnen wij helaas geen nieuw toestel toesturen. Zou je voor mij jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode, huisnummer en jouw 06-nummer. Dan zet ik alles voor je in werking, hopelijk ontvang jij dan snel jouw nieuwe IPhone.Â