Beantwoord

telefoonhoesje oranjeleeuwinnen

  • 5 July 2019
  • 4 reacties
  • 516 keer bekeken

Hallo!
ik ben helaas geen ‘lid’ van KPN maar ik zou wel super graag een hoesje willen van de oranjeleeuwinnen...
is het misschien toch mogelijk om een hoesje te krijgen, of is er iemand die er niet per se een hoeft maar wel lid is van KPN van wie ik het hoesje zou kunnen overnemen?
icon

Beste antwoord door RBxx 5 July 2019, 16:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Carlijnvds dat is helaas niet mogelijk, deze actie is bedoeld voor KPN-klanten.

Op de actiepagina https://www.kpn.com/beleef/sport/gratis-oranjeleeuwinnen-telefoonhoesje.htm
staat duidelijk:
  • KPN-klanten kunnen laten zien dat zij achter de Leeuwinnen staan door gratis een telefoonhoesje in de KPN winkel op te halen.
  • Je kunt deze ophalen in de KPN winkels op vertoon van de iTV app.
  • Laat zien dat je de iTV app op jouw mobiel hebt en ingelogd bent met je KPN-abonnementsnummer.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Carlijnvds, @RBxx Heeft al toegelicht dat de actie écht alleen bedoeld is voor KPN-klanten. Helaas. Het is uiteraard wel een hele goede reden om klant bij ons te worden ;-)

Reputatie 7
Badge +21
Het is uiteraard wel een hele goede reden om klant bij ons te worden ;-)
De actieperiode voor deze hoesjes loopt tot (en met? Zijn er KPN winkels morgen open?)
7 juli en zolang de voorraad strekt, dus die kans is voor Carlijnvds nu vrijwel voorbij 😉
Reputatie 7
Badge +19
@RBxx, Als @Carlijnvds overstapt kan ik best creatief zijn hoor. Actieperiode of geen actieperiode. 😁



Maar je hebt helemaal gelijk, scherp van je!😅😉

Reageer