Beantwoord

Toestel bij een lopend abonnement afnemen

  • 2 June 2019
  • 3 reacties
  • 1116 keer bekeken

Hoi, ik heb nu een eigen toestel maar deze is aan vervanging toe... vroeger kon ik er dan een krijgen via mijn HI abonnement... hoe is dat nu voor mij?
icon

Beste antwoord door PeterG 2 June 2019, 21:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goedenavond en WELKOM op het forum! 😃

Nou, krijgen ... ook daar betaalde je voor.

Nu kun je gewoon een smartphone in een winkel kopen en het aankoopbedrag aftikken. Ze zijn er al voor zo'n € 150,--.

Wil je niet in 1 X het hele bedrag betalen dan kan het met een lening i.c.m. verlenging (nieuw abo op zelfde nummer bij zelfde provider).

Ik begrijp dat je nu alleen sim only hebt. Zit je over je contractermijn (minimale periode) heen dan kun je gewoon verlengen (zie hierboven) voor een (gedeeltelijke) toestellening.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Tanni. Ook namens mij: welkom hier.

Peter legt dit goed uit. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik precies nakijken wat je opties zijn. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Tannie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.