Beantwoord

Toestel geretourneerd, maar niet verwerkt

  • 2 September 2019
  • 11 reacties
  • 345 keer bekeken

Ik had een abbonement van kpn met toestelverzekering en omdat mijn toestel kapot was kreeg ik niet 1 maar 2 nieuwe telefoons,vanwegen problemen met apple id moest ik ze allebei terugsturen nou is het probleem dat de 2e naar alohen aan de rijn is gestuurd een distributiecentrum van de kpn.we hebben vaak contact gehad met kpn via mail of bellen uiteindelijk is er geen oplossing gekomen ook niet na veel klachten ingediend te hebben.we zijn zelfs naar alphen aan de rijn gegaan maar dat schoot niet echt op zelfs de man van de kpn winkel daar kon ons niet naar het adres leiden.wat is er zo moeilijk voor kpn om het distributiecentrum om eens te vragen of het toestel bij hun ligt of ons een goed adres te geven zodat we hem zelf kunnen ophalen of valt het distributiecentrum niet op met de gegevens die in de doos zitten om contact op te nemen met kpn om te vragen waarom dat toestel bij hun ligt en niet bij de goed afdeling.vertrouwen en klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken er moet gewoon betaald worden voor het toestel terwijl de regel is als ik een pakket opstuur is het niet eens mijn verantwoordelijkheid.ik zou niemand adviseren om naar kpn te gaan slechte service

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 17 September 2019, 14:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Maison, welkom! Je verhaal is een beetje warrig en ik begrijp eerlijk gezegd niet helemaal wat het probleem is. Waarom kreeg je twee telefoons? En waarom moest je deze naar twee verschillende adressen sturen? Begrijp ik goed dat één telefoon wel teruggekomen is, maar de andere niet? Leggen wij op dit moment de verantwoordelijkheid voor het vermiste toestel bij jou? En heb je nog een verzendbewijs van PostNL?

Veel vragen, maar ik hoop duidelijk te krijgen wat ik voor je kan betekenen. Wil je als laatst ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Dan kan ik je gegevens er vast bij halen.
Bedankt voor u reactie het ging zo. Me telefoon was kapot Iphone 6s dus belde ik toestelverzekering om nieuwe toestel. Maar die werkete niet omdat ik niet kom inloggen via icloud dus stuurde ik hem terug en kreeg ik weer een Iphone 6s. Maar wat bleek op die kon ik ook niet inloggen dus weer terug gestuurd. En toen kreeg ik opeens rekening van 450 euro van de kpn om te betalen omdat het toestel vermist was of niet aangekomen. Me moeder verzend bewijs sturen maar alsnog moest ik betalen geen probleem. Eindstand dat ik moest betalen wat ik niet eerlijk vond want ze wisten waar de telefoons lagen maar omdat het niet de goede adres was van kpn maar 1 van kpn winkels. Werd de probleem op mij afgeschoten al sinds November 2018 zit ik al met deze geziek van kpn 100klachten ingediend niks gewerkt. En heb alles nog verzend bewijs alles.

Mvg stephen

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Reputatie 7
Badge +30
Jeetje, dat duurt inderdaad echt al heel lang.. Ik zie dat er al eens een klacht bij ons ingediend was, maar dat het probleem bij de Claimsdesk ligt. Ook zie ik dat je daar twee weken geleden nog mee gebeld hebt. Wat is er toen besproken? Je geeft aan dat ze weten waar de telefoons liggen, maar dat je alsnog moet betalen. Klopt dat inderdaad?
Jaa ze zouden het weer uitzoeken net als vorige jaar en hebben me weer brief gestuurd van dat ze toestel weten waar is maar ik ze moet ophalen. En ja ze wisten precies waar het lag maar brachten de rekening van 450euro alsnog bij mij. En nu loopt me abbo af bij KPN en wil wel me geld voor ik het afsluit met KPN maar miss moet ik me advocaat effe bij halen met dit. Maar zal denk niet veel helpen maar snap gewoon niet. Dat Kpn weet waar toestel is maar alsnog de rekening bij mij brengt
Reputatie 7
Badge +30
Begrijp ik goed dat jij het toestel op zou moeten halen? Waar is het nu dan? De claimsdesk heeft jou een brief gestuurd waarin aangegeven wordt dat het telefoon ergens ligt en dat jij deze op moet halen en naar hen moet sturen? Is dat een recente brief of is dat al even geleden?
Ja dat klopt ze willen dat ik het toestel ga ophalen en naar het juiste adres stuur. Het toestel ligt nu in alpen aan de rijn van kpn. En ja is een recente brief van vorige week elke x staat het zelfde in als ik een klacht indien dat ik het moet ophalen en naar hun moet sturen of dat het post NL schuld is maar, hun zeggen fout ligt bij kpn en niet bij hun dusja.... Enigste wat ik weet dat ik in hoger beroep ga als dit niet word opgelost door kpn wil gwn netjes me 450 euro terug zoals ik die telefoons netjes heb terug gestuurd.Als het om kleine bedrag ging had ik het gelaten maar dit is wel een groot bedrag.
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal helder. Ik vind het om eerlijk te zijn een beetje vreemd dat jij naar Alphen zou moeten, dus ik ga proberen of ik dit op een andere manier voor je kan regelen. Je krijgt een privébericht van me, wil je daarop reageren? Dan gaan we aan de slag!
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor je privébericht! Ik heb hopelijk de juiste collega's gemaild en hopelijk komen we er op die manier samen uit. Ik hou je op de hoogte!
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb nog niets vernomen, jij al wel? Mocht dat niet het geval zijn, ga ik er in de loop van de week opnieuw voor je achteraan.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb je privébericht inmiddels beantwoord. De afdeling die de retouren ontvangt, stuurt mobiele telefoons door naar Ceva Logistics. Wil je eens contact met hen opnemen? Hopelijk kunnen zij het pakket traceren.
Reputatie 7
Badge +30
Heb je al de kans gehad te bellen?