Ik had een abbonement van kpn met toestelverzekering en omdat mijn toestel kapot was kreeg ik niet 1 maar 2 nieuwe telefoons,vanwegen problemen met apple id moest ik ze allebei terugsturen nou is het probleem dat de 2e naar alohen aan de rijn is gestuurd een distributiecentrum van de kpn.we hebben vaak contact gehad met kpn via mail of bellen uiteindelijk is er geen oplossing gekomen ook niet na veel klachten ingediend te hebben.we zijn zelfs naar alphen aan de rijn gegaan maar dat schoot niet echt op zelfs de man van de kpn winkel daar kon ons niet naar het adres leiden.wat is er zo moeilijk voor kpn om het distributiecentrum om eens te vragen of het toestel bij hun ligt of ons een goed adres te geven zodat we hem zelf kunnen ophalen of valt het distributiecentrum niet op met de gegevens die in de doos zitten om contact op te nemen met kpn om te vragen waarom dat toestel bij hun ligt en niet bij de goed afdeling.vertrouwen en klantvriendelijkheid is echt ver te zoeken er moet gewoon betaald worden voor het toestel terwijl de regel is als ik een pakket opstuur is het niet eens mijn verantwoordelijkheid.ik zou niemand adviseren om naar kpn te gaan slechte service
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon
Beste antwoord door Marcia van KPN 17 September 2019, 14:45
Bekijk origineel