Vraag

Toevoegen televisie aan abonnement werkt niet

  • 30 December 2019
  • 10 reacties
  • 153 keer bekeken

Beste

 

ik heb een screencast gemaakt om te laten zien dat ik vanuit de app alleen via een omweg tv kan toevoegen aan mijn abonnement, graag aanpassen

 

ik weet alleen niet waar ik die screencast naar toe kan sturen, wie kan mij helpen?

Ik heb een iPhone 6

 

groetjes

ivar

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt een screenshot in een bericht hier op het forum zetten. Zorg er dan wel voor dat er geen persoonlijke gegevens zichtbaar zijn. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Ivarhoe, welkom! Je kunt inderdaad screenshots hier in je bericht delen. Je kunt dat doen door op het zwarte vierkantje met de twee witte bergen te klikken en zo de afbeelding te selecteren. Let er inderdaad op dat je geen persoonlijke gegevens deelt in je bericht. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste Ivar, kunnen we nog iets voor je betekenen? 

Het zou fijn zijn als mijn bericht goed gelezen werd. Het gaat hier om een screencast en niet een screenshot

Badge +19

Ik begrijp van je dat het niet mogelijk is om via de mijnkpnapp een extra tv aan te vragen. Is dat wat je bedoelt? Overigens heb ik dat probleem ook en heb ik ook gemeld hier.

Reputatie 7
Badge +30

Sorry:cold_sweat:  Kan je 'm mailen naar ons? Ik stuur je een privébericht met het juiste e-mailadres. Wil je daarnaast je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) in je forumprofiel zetten? Dan kunnen we jouw gegevens als voorbeeld meenemen. 

Reputatie 7
Badge +30

Je hebt nog geen mail gestuurd, zie ik. Kan ik nog iets voor je betekenen? Is het gelukt om televisie toe te voegen?

Het gaat lekker zo :rofl: , zes dagen geleden een mail gestuurd 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dit is vreemd.. Die e-mail lijkt niet binnengekomen.. Zou je ‘m nog eens willen sturen? En dan één keer met en een keer zonder bijlage om te checken of het daar misschien mis gaat aan onze kant?

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb nog niets gezien, @Ivarhoe! :-(