Beantwoord

tv-kijken op tablet

  • 22 March 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

ik heb hussel maar weet niet hoe ik moet koppelen. Heb de app en krijg dan steeds te zien dat ik moet inloggen. Dat doe ik en dan niks krijg ik alleen overzicht van soort abonnementen. Maar ik heb abonnement. Nu ook nog geen tv verbinding. Leve de KONĀ šŸ˜–šŸ˜–

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door wjb 23 March 2020, 08:42

Bekijk origineel

6 reacties

KPN dus

Badge +19

Misschien kan je wat duidelijker zijn want ik snap het hele verhaal niet.Ā 

ik heb hussel maar weet niet hoe ik moet koppelen. Heb de app en krijg dan steeds te zien dat ik moet inloggen. Dat doe ik en dan niks krijg ik alleen overzicht van soort abonnementen. Maar ik heb abonnement. Nu ook nog geen tv verbinding. Leve de KONšŸ˜–šŸ˜–

Neem je televisie af? Dan hoor je een abonnee nummer en pincode te hebben, daarmee meld je jezelf aan via de ITV app. Dezelfde gegevens gebruik je voor de tv ontvanger.

Ā 

Hoe en waar log je in dat je die overzichten ziet?Ā 

Reputatie 7

ik heb hussel maar weet niet hoe ik moet koppelen. Heb de app en krijg dan steeds te zien dat ik moet inloggen. Dat doe ik en dan niks krijg ik alleen overzicht van soort abonnementen.

Kan het zijn dat je de verkeerde app gebruikt?

Je moet niet dezeā€¦

...maar dezeā€¦

...hebben om televisie te kunnen kijken op tablet of telefoon.

Reputatie 7

Hallo @Zweisimmen, welkom op het KPN forum. Zo te zien heb je hier al veel hulp ontvangen. Top. Ook ik vermoed dat je de verkeerde app gebruikt. Werkt het met wjb zijn advies wel?Ā 

Reputatie 7

Hey @Zweisimmen, geen bericht, goed bericht? ;) Ik ga er vanuit dat je geen vragen meer hebt, aangezien je ze niet meer hebt gesteld. Met de juiste app, of op tv.kpn.comĀ Ā kun je online tv-kijken.

Toch niet gelukt? Laat het dan weten, we helpen graag :)

Reageer