Beantwoord

Verbinding iPhone valt weg bij gesprek > 5 minuten

• 16 mei 2018
  • 4 reacties
  • 4573 keer bekeken

Hallo Bart,
Ik heb een iPhone 7 van een jaar oud. Sinds een week valt de verbinding van mij ook weg na een wat langer gesprek 5 minuten +. De ene keer vraagt ie gelijk om terug te bellen en de andere keer niet.
Groeten KJ

Admin: Bericht afgesplitst van Verbinding valt regelmatig weg tijdens gesprek
icon

Beste antwoord door Marcia_ 17 mei 2018, 13:03

Hallo @KJ Talens, welkom! Vervelend dit probleem.. Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad en dat geadviseerd is om een kruistest te doen. Oftewel: plaats je sim eens in een ander toestel, loop je dan nog steeds tegen het probleem aan? Dit is iets wat we graag willen weten, want op die manier sluiten we uit dat het aan de simkaart ligt. Je gaf aan dat je het op meerdere locaties hebt, daarmee sluiten we ook uit dat het aan ons netwerk ligt.

Het meest voor de hand liggend is dan dat het aan de iPhone zelf ligt. Je zou deze eens terug kunnen stellen naar de fabrieksinstellingen (maak dan wel een back up van je gegevens). Ook kan je het toestel ter reparatie op laten sturen. Wij kijken dan of we iets kunnen vinden. Je kunt hiervoor een willekeurige KPN winkel binnen lopen. Als laatste kan je ook altijd contact opnemen met Apple zelf, wellicht hebben zij een oplossing voor je. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hallo @KJ Talens, welkom! Vervelend dit probleem.. Ik zie dat je gisteren ook contact hebt gehad en dat geadviseerd is om een kruistest te doen. Oftewel: plaats je sim eens in een ander toestel, loop je dan nog steeds tegen het probleem aan? Dit is iets wat we graag willen weten, want op die manier sluiten we uit dat het aan de simkaart ligt. Je gaf aan dat je het op meerdere locaties hebt, daarmee sluiten we ook uit dat het aan ons netwerk ligt.

Het meest voor de hand liggend is dan dat het aan de iPhone zelf ligt. Je zou deze eens terug kunnen stellen naar de fabrieksinstellingen (maak dan wel een back up van je gegevens). Ook kan je het toestel ter reparatie op laten sturen. Wij kijken dan of we iets kunnen vinden. Je kunt hiervoor een willekeurige KPN winkel binnen lopen. Als laatste kan je ook altijd contact opnemen met Apple zelf, wellicht hebben zij een oplossing voor je. Laat je het me weten als ik nog iets voor je kan doen?
Hallo Marcia,
De kruis test gedaan. In totaal een half uur gebeld op diverse nummers en geen problemen gehad. Ik heb de Sim weer terug in mijn telefoon en wacht maar even af. Mocht de storing zich voor doen dan meld ik mij weer.
Reputatie 7
Badge +27
Dat is helemaal prima, mocht je nog assistentie van me nodig hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.
Reputatie 7
Badge +27
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je nog niet weer met een storing te maken hebt gehad. Mocht dat wel het geval zijn óf mocht je er in de toekomst weer tegenaan lopen, laat je het me dan weten?

Reageer