Beantwoord

Verbinding Iphone XR en KPN netwerk valt regelmatig weg

Geachte,

Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een iPhone XR, vanaf het eerste moment valt de verbinding kortstondig weg, soms wordt de verbinding herstelt na een halve minuut en soms duurt het enkele minuten. Was eerst in de veronderstelling dat het software matig was en heb alle netwerkherstel procedures, opnieuw opstarten, updates, roaming data aan / uit, etc. etc. uitgevoerd. Inmiddels is er ook een nieuwe SIM-kaart geplaatst, die het in een ander toestel perfect doet. Maar het euvel blijft zich voordoen. Het is enorm irritant. Hoe kan ik de iPhone weer probleemloos laten werken.

Groet Sebastiaan
icon

Beste antwoord door Bas-Sebas 19 december 2018, 15:57

Dag Joran,
Vandaag naar de Apple store geweest, na een software reset, waarbij de iPhone als een nieuwe iPhone is geconfigureerd (de zorg was dat het terugzetten van de back-up het probleem veroorzaakte), bleven de problemen aanhouden. Heb keurig een nieuwe iPhone gekregen van Apple. Alles is opgelost, de nieuwe werkt als een zonnetje.
Groet Sebastiaan

Bekijk origineel

4 reacties

Deze foutmelding verschijnt nu steeds, weet iemand hoe dit op te lossen is?
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sebastiaan, welkom op het forum! Wat rot dit 😞 Kun je controleren of de aanbiederinstellingen zijn bijgewerkt? De aanbiederinstellingen op uw iPhone of iPad bijwerken - Apple Support.

De supportpagina over deze foutmelding (Als u de melding 'Mobiele update mislukt' of 'Apple Pay niet beschikbaar' ziet na een iOS-update of herstart - Apple Support) geeft niet veel opties behalve het toestel wegbrengen ter reparatie. Ik hoop dat we dit kunnen voorkomen.
Dag Joran,
Vandaag naar de Apple store geweest, na een software reset, waarbij de iPhone als een nieuwe iPhone is geconfigureerd (de zorg was dat het terugzetten van de back-up het probleem veroorzaakte), bleven de problemen aanhouden. Heb keurig een nieuwe iPhone gekregen van Apple. Alles is opgelost, de nieuwe werkt als een zonnetje.
Groet Sebastiaan
Wederom een bewijs van de uitstekende service van Apple.

Reageer