Beantwoord

vergrendelde simkaart

  • 7 August 2020
  • 3 reacties
  • 249 keer bekeken

Hallo

na een update van m’n i phone is om een of andere manier m’n simkaart vergrendeld. 
als ik wil ontgrendelen, en m’n puk code heb ingevoerd, vraagt t toestel om een NIEUWE 

pincode in te voeren. Heb al 0000 en n door mij meer gebruikte code ingevoerd,
maar t toestel wordt niet ontgrendeld en geeft aan contact op te nemen met je aanbieder . 
van de 10 pogingen heb ik er nog 4 en nu wordt t wel erg spannend. Wat doe ik niet goed?

marjo Schreurs 6039AJ   32

 

icon

Beste antwoord door Marjo.schreurs 7 August 2020, 20:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Niet meer nodig, probleem opgelost.😊

Reputatie 7
Badge +30

Top, goed om te horen, Marjo :)

Hoe heb je dat opgelost?