Beantwoord

Verkeerde kleur iPhone 11 in bevestiging

  • 16 September 2019
  • 4 reacties
  • 380 keer bekeken

Ik heb een iPhone 11 besteld gold maar in de mail staat dat ik iPhone 11 black krijg kan ik het nog wijzigen want ik wil een iPhone 11 gold en niet black??
icon

Beste antwoord door Susan_ 17 September 2019, 18:50

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Vermoedelijk is de bestelling al "onderweg". Dan kun je de telefoon na de levering wel omruilen, maar dat geeft natuurlijk wel gedoe.

Ik vrees dat een moderator de kleur nu niet meer kan wijzigen, maar je kunt een poging wagen:

Een moderator wil dus graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Reputatie 7
Badge +21
Meestal doe je er toch een hoesje om en dan zie je al niks meer van de kleur.
En zoals Noordzee ook al zegt, dan moet je de 11 weer terugsturen (binnen 14 dagen na aankomst) en een nieuwe bestelling doen, wat pas kan als de retour verwerkt is, dan denk ik dat het pas volgend jaar wordt voordat je de 11 krijgt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Housseaa, bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je meerdere vragen over de iPhone had, waarvan al één beantwoord is. Helaas is het nu al te ver in de bestelling om de kleur te wijzigen. Mocht je dus een zwarte ontvangen, de kleur die je niet wil, dien je hem te weigeren aan de deur of binnen 14 dagen retour te sturen (ongeopend!).

In het proces zelf kan ik het helaas niet meer aanpassen.

Heb je nog meer vragen of kan ik nog iets voor je uitzoeken? Dan weet je me te vinden!
Reputatie 7
Badge +21
Mocht je dus een zwarte ontvangen, de kleur die je niet wil, dien je hem te weigeren aan de deur of binnen 14 dagen retour te sturen (ongeopend!).

Uit eigen ervaring raad ik de mensen aan het pakje nooit te weigeren, maar gewoon in ontvangst te nemen en ongeopend retour te sturen.
Je krijgt dan n.l. een trackandtrace-code en heb je een bewijs dat je het teruggestuurd hebt.
Als je het weigert dan heb je n.l geen enkel bewijs.

Reageer