Beantwoord

Verlengd met toestel maar nog geen bevestiging ontvangen.

  • 27 June 2020
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Goedemiddag.

ik heb een telefoon besteld omdat ik kon verlengen.

maar krijg daarvan geen bevestiging.

dacht dat het fout was gegaan en daarna nog een keer gedaan, waarschijnlijk nu 2 besteld??



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 July 2020, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @fredmary2, welkom op het forum!
Soms kan het even duren voordat je de bevestiging binnen hebt. Gelukkig zit er een soort bescherming op die voorkomt dat een bestelling twee keer wordt doorgevoerd.
Heb je inmiddels de bevestiging  (en misschien ook al je toestel) ontvangen?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het allemaal goed gelopen is.  Anders weet je ons te vinden!

Ja hoor goed ontvangen 👍