Verschoven iPhone 6 frontcamera. Dekt KPN Toestel Service Schade dit?

• 16 september 2015
  • 2 reacties
  • 776 keer bekeken

Ik heb nu een aantal maanden een abonement en KPN Toestel Service Schade HS3 bij jullie met de iPhone 6. Dit allemaal naar volle tevredenheid.

Echter kwam ik er laatst achter dat bij de lens van de frontcam iets niet helemaal goed meer zit. Het lijkt alsof de lens verschoven is. Hij zit niet meer in het midden van de uitsparing. Dit is natuurlijk een productiefout. Kan ik een nieuw toestel krijgen op mijn verzekering KPN Toestel Service Schade HS3?

Ik ga liever niet naar de KPN winkel als dat geen zin heeft.

Alvast bedankt voor het antwoord!

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom ,

Leuk dat je ons forum hebt gevonden! Een hele goede vraag, die je stelt. Normaliter heb je hier op garantie, maar het is mogelijk (bijvoorbeeld als je iPhone gebogen is), dat het niet meer onder de garantie valt. Ik kan hier dus weinig zinnigs over zeggen, zonder dat ik je toestel heb gezien. Daarom adviseer ik je toch om even bij de winkel of bij een XL winkel langs te gaan, daar kan je meer informatie krijgen en kan je toestel ter reparatie opgestuurd worden. Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag. 

Hallo https://#" data-login="Marcia_,

Bedankt voor je reactie.

Mijn iPhone heeft verder altijd in een hoesje gezeten en is niet gebogen of beschadigd. Ik woon niet echt in de buurt van een KPN winkel, dus ik ga liever niet onnodig. Maar het zal dus de enige optie zijn wil ik er wat aan laten doen.

Reageer