Beantwoord

Versturen via ipad en iphone lukt niet meer

  • 6 March 2019
  • 2 reacties
  • 92 keer bekeken

Ik heb reeds mijn wacht woord vernieuwd, maar helaas lukt nog steeds niet
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 March 2019, 22:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi P, welkom op het forum. Als ik het goed begrijp kun je nu niet meer versturen vanaf je iPad en iPhone. Lukt het ontvangen van e-mail nog wel? Om te controleren of je het wachtwoord goed hebt aangepast en ingevoerd wil ik graag weten of het wel lukt om hier in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Krijg je verder ook een foutmelding te zien op je iPhone en iPad?
Reputatie 7
Badge +24
P, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.