Beantwoord

Vervangende aankoopbon/factuur opvragen

  • 20 April 2021
  • 4 reacties
  • 405 keer bekeken

Goededag,

 

Ik heb een iphone 12 pro die nog helemaal nieuw is en paar maanden geleden is aangeschaft en helaas ontbreekt hiervan het aankoopbewijs ofwel factuur die kwijt is. Nu wil ik graag een vervangende aankoopbewijs voor de iphone hebben i.v.m. de garantie die op het toestel zit.

Graag zou ik deze ontvangen, ik kan de aankoopdatum, type toestel en gegevens van het toestel zoals imei en serienummer doorsturen.

 

Graag zie ik een reactie tegemoet hierop, alvast bedankt!

 

Gr, 

Mourad

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 22 April 2021, 12:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Mourad-83! Welkom op het KPN Forum! 

Als je zelf het aankoopbewijs niet meer hebt, dan kun je deze via onze klantenservice opvragen:

  • Telefonisch via 0800 0402: maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, het 06 nummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is?
    In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!

Hoi,

 

Bedankt voor je reactie, ik heb alles wat ik weet aangevuld.

 

Ik hoop dat je er mee wat meer kan, alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Op basis van de gegevens die je nu ingevuld hebt, kan ik geen gegevens terug vinden: heb je het toestel los aangeschaft of in combinatie met een abonnement? Als het in combinatie met een abonnement is, dan graag ook het klantnummer en 06 nummer aanvullen in jouw profiel!

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!