Beantwoord

visual voicemail app Iphone X werkt niet meer

  • 5 May 2021
  • 4 reacties
  • 195 keer bekeken

Sinds afgelopen maandag werkt mijn voicemail app op mijn IPhone niet meer, ik moet ineens opnieuw configureren en vervolgens blijft hij hangen op wachtwoord bewaren, wie heeft een oplossing. Voorheen heeft hij wel gewoon gewerkt.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 6 May 2021, 20:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @ErikV1967, leuk dat je ons gevonden hebt. Raar dat Visual Voicemail ineens niet meer werkt. Daar het eerder wel gewerkt heeft, lijkt me dit een probleem in de configuratie van de Visual Voicemail app. Heb je de stappen op Apple's pagina Visual Voicemail configureren op de iPhone al doorlopen? Als dit niet werkt, raad ik je aan contact met Apple op te nemen. De Visual Voicemail app op de iPhone is door Apple ontwikkeld. Zij kunnen je dan ook helpen bij het werkend krijgen van de app.

 

*Admin: berichten samengevoegd tot één bericht voor herbruikbaarheid

Hallo @Denise_ , die stappen heb ik inmiddels al een aantal keren geprobeerd maar steeds met hetzelfde resultaat helaas.

Reputatie 7
Badge +17

In dat geval raad ik je aan contact op te nemen met Apple. De Visual Voicemail app op de iPhone is door Apple ontwikkeld. Zij kunnen je dan ook helpen bij het werkend krijgen van de app.

Hoi @Denise_ ,

 

het probleem is inmiddels opgelost, kennelijk had ik een update van IOS nodig 😄 bedankt voor je reacties iig groetjes, Erik