Beantwoord

Voicemail op iphone toont geen nieuwe berichten

  • 9 July 2020
  • 11 reacties
  • 274 keer bekeken

Badge

Ik kreeg altijd een bericht bij ‘Voicemail’ als ik een nieuwe voicemail heb. Nu verschijnen de nieuwe berichten daar niet meer, en kan ik ze alleen beluisteren als ik 1233 bel.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 July 2020, 09:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JetHasper. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je geen bericht ontvangt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @JetHasper. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je geen bericht ontvangt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Badge

Hoi Vikash, ik was met vakantie. Ik heb het profiel ingevuld, hopelijk kun je me nu verder helpen!  Met vriendelijke groet, Jet Hasper

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie dat jij een iPhone hebt. Wil je eens ‘STATE’ naar 121 sms’en? Daarmee zet je Visual Voicemail aan. Je krijgt dan als het goed is, op je telefoon weer bericht dat er een voicemail is. 

Reputatie 7
Badge +30

Is het nog gelukt, @JetHasper?

Badge

Hoi Marcia, dank voor je bericht. Ik heb STATE ge-smst naar 121, maar het is helaas niet gelukt om het daarmee op te lossen. Ik krijg een geen bericht dat ik een voicemail heb

.

Reputatie 7
Badge +30

Heel vervelend! Even een check: het gaat dan om de visual voicemail app die geïntegreerd zit in de iPhone? Of gaat het om de sms die je krijgt dat er een nieuwe voicemail is? Afhankelijk van jouw antwoord, ga ik het uit laten zoeken bij onze technische dienst. Het zou gewoon moeten werken, namelijk :-(.

Badge

Hoi Marcia, dankjewel. Ja het gaat om visual voicemail op mijn iPhone. Dank dat je het wilt uitzoeken!

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem! Ik heb alle informatie naar de collega's van de technische dienst gestuurd. Zij nemen tussen 5 en 10 werkdagen contact met je op. Laat je nog even weten wat eruit gekomen is?

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iphone SE. Sinds visual voicemail krijg ik geen meldingen meer bij nieuwe voicemails. ('STATE’ sms hielp niet). Pas na afluisteren van berichten komen ze in de visual vm lijst.

Is hier inmiddels een oplossing voor?

Groet, Bart

Ik heb hetzelfde probleem met mijn iphone SE. Sinds visual voicemail krijg ik geen meldingen meer bij nieuwe voicemails. ('STATE’ sms hielp niet). Pas na afluisteren van berichten komen ze in de visual vm lijst.

Is hier inmiddels een oplossing voor?

Groet, Bart

Na nogmaals STATE sms-en en opnieuw opstarten iphone, krijg ik nu keurig een een rode badge bij het voicemail teken. Het werkt nu dus.