Beantwoord

Voicemail op iphone toont geen nieuwe berichten

• 9 juli 2020
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Ik kreeg altijd een bericht bij ‘Voicemail’ als ik een nieuwe voicemail heb. Nu verschijnen de nieuwe berichten daar niet meer, en kan ik ze alleen beluisteren als ik 1233 bel.

icon

Beste antwoord door Vikash 19 juli 2020, 09:52

Hoi @JetHasper. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je geen bericht ontvangt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @JetHasper. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je geen bericht ontvangt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @JetHasper. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat je geen bericht ontvangt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het verder voor jou uitzoeken. Ik hoor graag van je!

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, dan lees ik het graag. 

Hoi Vikash, ik was met vakantie. Ik heb het profiel ingevuld, hopelijk kun je me nu verder helpen!  Met vriendelijke groet, Jet Hasper

Reageer