Beantwoord

voorraad apple watch s4

  • 9 July 2019
  • 26 reacties
  • 417 keer bekeken

Laatst dus een Apple watch serie 4 besteld ( week geleden.) na 5 werkdagen heb ik gebeld met de klantenservice, ik wou de levertijd gewoon weten. Die wisten van niks, ik heb het later weer geprobeerd zeggen ze; “ je staat niet in onze gegevens?” Waarop ik op antwoord; dat ik alle gegevens van de bestelde Apple watch s4 sport loop nog heb, dan maar een bericht sturen via Facebook kreeg te horen; “ u bestelde Apple watch word geleverd via Apple wij moeten daarop wachten!” Ik antwoord oke duidelijk en nu? “Je kan de bestelling annuleren of wachten ik dus voor het laatste gekozen! Nu heb ik nog steeds geen duidelijkheid!” KPN Hoelang gaat dit nog duren!!?
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 July 2019, 12:14

Bekijk origineel

26 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Wilson.w1, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat je moet wachten op jouw Apple Watch. Uiteraard kijk je uit naar jouw bestelling. Ik wil je graag meer duidelijkheid bieden. Zou jij je postcode/huisnummer en ordernummer van je Apple Watch willen toevoegen aan je forumprofiel? Het ordernummer kun je toevoegen aan opmerkingen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het nakijken.
Badge
Ik heb hetzelfde probleem!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TimHarbers, Balen! Dan wil ik je hetzelfde vragen als aan @Wilson.w1. Als je de gegevens invult in jouw forumprofiel, pak ik het z.s.m. op.

Uiteraard kijk je uit naar jouw bestelling. Ik wil je graag meer duidelijkheid bieden. Zou jij je postcode/huisnummer en ordernummer van je Apple Watch willen toevoegen aan je forumprofiel? Het ordernummer kun je toevoegen aan opmerkingen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het nakijken.
Badge
@Marina_ ik heb de gegevens toegevoegd moet ik het ordernummer hier bij zetten of bij persoonlijke opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +19
Je hebt de gegevens juist ingevuld. Even voor de duidelijkheid, heb je de horloge online besteld of ben je langs een winkel geweest? Als je in de winkel bent geweest, ben ik nog even benieuwd wat er met je is afgesproken.
Badge
Ik heb deze online besteld, vanwege de klantenkorting
Badge
Is er ook een mogelijkheid dat ik naar de KPN winkel ga in mijn stad en dat ik het horloge daar ophaal of kan dat niet?
Reputatie 7
Badge +19
@TimHarbers, Ik stel je nog een aantal vragen, omdat er een aantal dingen onduidelijk zijn. De bestelling is gister geplaatst (11-07). Heb je een bericht gehad dat de bestelling van je horloge langer gaat duren? Kun je iets meer toelichten?
Badge
@Marina_ Ik heb gister een bestelling geplaatst voor de Apple Watch series 4, ik moest betalen en dat heb ik gedaan. Pas daarna kreeg ik een bericht dat de Apple Watch niet op voorraad is. Er staat niks bij van hoelang het gaat duren. Het enige wat erbij staat is: onze excuses.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je toelichting. Kan mij voorstellen dat je een beetje verbaasd was dat je na de betaling een e-mail krijgt dat de horloge niet op voorraad is. Helemaal als je in dit topic al leest dat het al een week bekend is. Ik ga er achter aan en hoop je dit weekend meer duidelijk te geven.
Badge
Oke dankjewel
Badge
@Marina_ weet u misschien of ik in de winkel ook klantenkorting krijg?
Badge
@Marina_ Of geldt dat alleen online
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @TimHarbers, Ik heb zo niet kunnen achterhalen of deze horloges verkocht worden in winkels. Gelukkig is de vraag door mijn college snel opgepakt. De Apple Watch S4 GPS, 44mm Space Grey Alu Case with Black Sport Loop was inderdaad tijdelijk even schaars, maar is/wordt vandaag weer geleverd. Onze logistieke partner Ceva pakt de aanvragen op als prioriteit en zullen vandaag nog verwerkt worden, waardoor openstaande klantorders worden toegewezen voor uitlevering. Wil je mij hierover op de hoogte houden?
Hoi @Wilson.w1, Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat je moet wachten op jouw Apple Watch. Uiteraard kijk je uit naar jouw bestelling. Ik wil je graag meer duidelijkheid bieden. Zou jij je postcode/huisnummer en ordernummer van je Apple Watch willen toevoegen aan je forumprofiel? Het ordernummer kun je toevoegen aan opmerkingen. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het nakijken.
Ik heb de bestelling al helaas geannuleerd vanwege dat dit gewoon verschrikkelijk lang duurde ik bestel het gewoon wel in de winkel. Want opnieuw bestellen lukt pas over 2 week.
Reputatie 7
Badge +19
@Wilson.w1, Dat is jammer, maar de voorraad is/wordt vandaag weer aangevuld. Dus als je nog in aanmerking wilt komen voor de horloge i.c.m. de korting, kun je de bestelling nog een keer plaatsen.
Badge
@Marina_ zal ik doen, weet je ook of het morgen dan wordt bezorgt ( of vandaag nog)
Reputatie 7
Badge +19
Je krijgt bericht over de aflevering. Vandaag sowieso niet meer. Morgen sluit ik niet uit, maar ik kan niets beloven. Wacht het bericht even af. Als je zondag niets gehoord hebt, stuur je dan weer een bericht? Dan ga ik er meteen achteraan.
Badge
@Marina_ is goed, bedankt!
Badge
@Marina_ Hallo, ik heb net gekeken bij de status van mijn bestelling en er staat dat het in de verwerking is. Dat is goed toch?
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @TimHarbers, Als ik jouw bestelling volg zie ik nog steeds staan dat het pakket zich reeds bevindt in het uitlever-proces. Ik heb weer een mail gestuurd met de vraag waardoor het komt dat er nog geen schot in is gekomen, aangezien aan werd gegeven dat het met prioriteit zou worden opgepakt. Ik verwacht dat ik morgen hierover een reactie ontvang. Mocht jij in de tussentijd bericht ontvangen over je bestelling, stuur je mij dan ook een bericht?
Badge
@Marina_ Ja, dat zal ik doen
Badge
@Marina_ hallo, ik heb zojuist een bericht gekregen dat de Apple Watch onderweg is en morgen zou aankomen ( ik denk dinsdag want PostNL bezorgt niet op maandag).
Reputatie 7
Badge +19
@TimHarbers, Wat fijn dat de Apple watch onderweg is. Je kunt je bestelling volgen via https://mijn-bestelling.kpn.com/. Bij ''Mijn berichten'' in dit overzicht staat een Track en Trace code, zodat je kunt zien wanneer de bestelling wordt afgeleverd. Je horloge wordt vandaag afgeleverd tussen 8.10 - 10.10 uur. Je kunt de koerier dus ieder moment thuis verwachten. Bent je niet thuis, dan bezorgt PostNL het pakket bij de buren. Als dat niet lukt of niet kan, dan laat de bezorger een bericht bij je achter met een niet-thuiscode. Met deze code kunt je een nieuw tijdstip of andere locatie voor de bezorging aan PostNL doorgeven.

Laat je nog iets van je horen wanneer je de bestelling in ontvangst hebt genomen? Ben ook heel benieuwd hoe je ervaring is met de Apple Watch. Ik wens je er veel plezier mee.
Badge
@Marina_ hallo, ik heb zojuist mijn Apple Watch binnen gekregen. Ik wil je bedanken voor al je hulp. Groetjes Tim!

Reageer