Beantwoord

Vraag betreft iPhone 6

• 17 september 2014
  • 3 reacties
  • 1171 keer bekeken

Goedemorgen,

Graag zou ik wel wat meer informatie willlen hebben betreft het bestellen van een iphone 6 via kpn.

Ik ben zelf al een klant bij jullie en heb een iphone 4s met mobiel abbonement. 

Ik heb me al aangemeld via de mail voor info over de 6.

Toch heb ik nog een paar vragen;

• Wat is de link waar ik straks op kan bestellen? Of moet ik inloggen met mijn account? (Dat ik er niet achter kom dat ik eerst nog moet inloggen en bepaalde gegevens moet hebben en opzoeken om 00:01 terwijl anderen me misschien dan voor zijn, ik wil hem gewoon graag hebben :p)
  • Moet ik een abbonoment afsluiten bij een iphone6?
  • Kan ik hem ook los kopen van jullie, en vervolgens een abbonementje op zetten met familie korting? ( ik heb 2 meer familie-leden met kpn mobiel abonnement).
  • Vrijdag nacht moet ik hem al bestellen, oftewel morgen avond, en ik vindt persoonlijk dat er nog niet echt duidelijk over betrefende vragen is.
Ik heb zelf geen ervaring met pre-order bestellen. Ik heb mijn 4s gekocht toen die al een maandje uit was en dat kon gewoon via de winkel, toestelprijs wat toen iets van 160 euro en abbo 40 euro. Dus als ik misschien domme vragen heb gesteld, sorry dan alvast, maar in mijn opzicht vind ik het persoonlijk allemaal nog een beetje onduidelijk.

Groetjes Theo

icon

Beste antwoord door Shugosha 17 september 2014, 12:26

Als u het toestel meteen zal willen hebben, dan is dat alleen mogelijk met een verlenging van het abonnement. Een verlenging kan 6 maanden voor de einddatum van het contract worden gedaan. Daarbij is het wel zo dat de nieuwe voorwaarden per direct ingaan, maar de oorspronkelijke einddatum zal dan verlengd gaan worden met 1 of 2 jaar.

Ik ga er zelf ook vanuit dat er sprake zal zijn van een bijbetaling voor de Iphone 6, maar daar kan ik nog niks met zekerheid over zeggen :)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
1. Je krijgt een link via de e-mail waarmee je de bestelling kan plaatsen. Het is doorgaans zo dat er bij elke bestelling de persoonlijke gegevens opgegeven dienen te worden ;)

2. Ja,  een nieuw abonnement of een bestaande te verlengen.

3. De losse verkoop zal later mogelijk gebeuren.

Ik ga er ook vanuit dat er dus vanaf 19 September bekend is gemaakt wat de kosten zullen zijn voor het toestel met een abonnement. Zeer waarschijnlijk dat het vergelijkbaar is met de Iphone 5S qua release.

Hee Shugosha, mede-oosteling 😉,

Dank voor je antwoord!

Bedankt voor punt 1, dit brengt veel meer duidelijkheid!

Ik zal dan niet voor punt 3 gaan aangezien ik hem z.s.m na de release zou willen hebben.

Mijn abbonement loopt in december af, dit is een abbonement die ik op mijn 4s had genomen na het 2 jarige abbonement.

Kan ik dit abbonement dus gewoon door laten gaan op de iphone 6? Neem aan dat ik dan wel zal moeten bij betalen voor de iphone? Of dien ik een geheel nieuwe abbonement af te sluiten voor 2 jaar? Of zal ik dan moeten wachten totdat die los verkrijgbaar is? 

Groet

Reputatie 7
Badge +12
Als u het toestel meteen zal willen hebben, dan is dat alleen mogelijk met een verlenging van het abonnement. Een verlenging kan 6 maanden voor de einddatum van het contract worden gedaan. Daarbij is het wel zo dat de nieuwe voorwaarden per direct ingaan, maar de oorspronkelijke einddatum zal dan verlengd gaan worden met 1 of 2 jaar.

Ik ga er zelf ook vanuit dat er sprake zal zijn van een bijbetaling voor de Iphone 6, maar daar kan ik nog niks met zekerheid over zeggen :)

Reageer