Vraag

waarom hapert kpn tv app continue

  • 3 December 2020
  • 11 reacties
  • 112 keer bekeken

waarom hapert de kpn tv app continue op een ipad van 2 jaar oud. goede wifi en ipad volledig binnen bereik van de wifi. Wifimanager al meerdere malen afgelopen jaar geactiveerd. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Foxzwaag! Als je de snelheid meet via de speedtest van KPN welke snelheden zie je dan? En heb je daarnaast de ITV app van KPN al een keer opnieuw geïnstalleerd?

Vandaag app verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Kon niet met E-mail maar met abonneenummer. Nu afwachten. 

Probleem van vastlopen beeld of geluid is er nog steeds. Niet te bevatten dat de hedendaagse techniek zo kan haperen. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan hebben we in ieder geval uitgesloten dat het aan de appversie ligt. Zou je toch nog even een speedtest kunnen doen op de plek waar je de problemen ervaart? En hoe zit het met andere apps als bijvoorbeeld Netflix of Youtube? Geven die dezelfde problemen?


netflix en YouTube doen het prima. 

Vanaf de plaats waar de iPad meestal staat met tv kijken. 

In de eetkamer. Ongeveer 8 meter van de meterkast verwijderd waar modem staat. Zelfde verdieping. 

Reputatie 7
Badge +17

Dan zet ik het in dat geval voor je door. Zoals ik het nu zie doe je alle dingen precies goed en is er helaas geen duidelijke reden waarom je de storing hebt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Profiel gedeeltelijk gevuld. Hoop dat het voldoende is. 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb de juiste metingen gedaan en in dit geval lijkt het me handig om een ticket aan te maken voor je. Hiervoor heb ik nog wel een aantal gegevens nodig. Omdat het ook gaat om persoonlijke gegevens ga ik je een privébericht sturen.