Beantwoord

Wanneer is de iPhone 12 Black 128GB weer beschikbaar voor levering

  • 4 September 2021
  • 4 reacties
  • 175 keer bekeken

Vorige week heb ik een nieuwe telefoon maar helaas kreeg ik direct het bericht dat de iPhone 12 Black 128 gb niet op voorraad is op dit moment. Hebben jullie een indicatie wanneer deze weer op voorraad is?

vorige week had ik deze telefoon willen geven voor onze zoon die op 5 september jarig is

In de winkel vertelde men dat de telefoon snel geleverd zal worden

admin: titel aangevuld ivm vindbaarheid

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 September 2021, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hoi @Tintin, welkom bij ons op het forum. Hoe snel een toestel geleverd kan worden is afhankelijk van de voorraad en populariteit van het model. Het model wat je gekozen hebt is een van de populairdere modellen van de iPhone 12, we wachten hiervoor momenteel op een nieuwe levering vanuit Apple. De verwachting is dat we die in week 38 ontvangen, als we jouw toestel kunnen leveren krijg je er op dat moment een bericht over. Ook kan je op onze site naar de bestelstatus kijken, die wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is: Mijn bestelling.

Hoi @Tintin, welkom bij ons op het forum. Hoe snel een toestel geleverd kan worden is afhankelijk van de voorraad en populariteit van het model. Het model wat je gekozen hebt is een van de populairdere modellen van de iPhone 12, we wachten hiervoor momenteel op een nieuwe levering vanuit Apple. De verwachting is dat we die in week 38 ontvangen, als we jouw toestel kunnen leveren krijg je er op dat moment een bericht over. Ook kan je op onze site naar de bestelstatus kijken, die wordt bijgewerkt zodra er meer bekend is: Mijn bestelling.

Gisteren weer een email ontvangen dat onze iPhone 12 nog niet binnen is gekomen. Kunt u mij aangeven wanneer de iPhone wel wordt bezorgd. Op 5 september was onze zoon jarig en in de winkel van KPN verzekerde de adviseur ons dat het op korte termijn zou worden bezorgd. Onze zoon vraagt zich af waarom wij de iPhone niet gewoon bij mediamarkt hadden gekocht. Ik kon onze zoon niet uitleggen dat mediamarkt en andere winkels binnen drie dagen een iPhone kan leveren en KPN niet. Kortom wanneer wordt nu eindelijk onze iPhone geleverd?

Reputatie 7
Badge +19

Medio volgende week (week 39) krijgen we weer een voorraad iPhones. Dus in de loop van volgende week zou dan alsnog het toestel komen.

Ik wacht nog een week